Varför dra från Sverige om SD blir största parti och ensam får regeringsmakten vid nästa riksdagsval 2026? Vad politiken behöver är en föryngring med nya YNGRE politiker. Det funkar liksom inte att de flesta politiker är 60+. Dessutom är det välbetalt att vara riksdagsledamot. Grundlönen ligger på 71.500 kronor i månaden!
Mitt drömjobb är inte direkt att bli politiker tack ändå
youngvobb:
då är det du å vänsterhäxorna. tack för ett trasigt land
Röstar helst på att ha kvar mina rättigheter tack
Lokes:
Röstar helst på att ha kvar mina rättigheter tack
vårt samhälle slickar botten just nu och där e du:
”jAg BehÖveR rÄttiGheTeR”
de 2022 bror
youngvobb:
vårt samhälle slickar botten just nu och där e du:”jAg BehÖveR rÄttiGheTeR”
de 2022 bror
Det är ju en annan sak för dig som är straight cis och inte är utsatt
Lokes:
finns inte en enda människa i heeeela sverige som är utsatt
igen visar du bara att du inte har koll
för övrigt: hur många läggningar & kön tror du dinosaurierna hade?
Lokes:
Hur tänker du där? Du påstår att får SD ensamma regeringsmakten vid nästa regeringsval 2026 så flyttar du från Sverige. Samtidigt som något lutar mot att du själv är mörkhyad HBTQ.
Jag skulle nog klart påstå att du ska stödja Jimmy och SD till 100% förutsatt att du inte är kriminell. I de muslimska delarna av arabländerna och Afrika där Muhammed, islam och koranen får styra är det väl dödsstraff på HBTQ medborgare.
Vissa motståndare till SD har gjort vissa kopplingar sett till SDs förflutna mellan SD och nazismen men detta är historia som jag hoppas att SD för länge sedan har gjort upp med. Fakta är däremot att islam genom koranen och den kultur som råder i muslimska länder har direkta kopplingar till nazismen. Nazistledaren Adolf Hitler var dessutom muslim och ville införa islam som statsreligion i det sk tredje riket. Det är en förklaring till att än idag 80 år efter nazitysklands fall så är inte muslimer och judar bästa polare.
Koranen rent allmänt är väl bara en omskrivning av Adolf Hitlers "Mein Kampf" som väldigt grundligt ger order i hur man genomför ett totalitärt statsskick byggt på nazism.
Hur tänker du där? Du påstår att får SD ensamma regeringsmakten vid nästa regeringsval 2026 så flyttar du från Sverige. Samtidigt som något lutar mot att du själv är mörkhyad HBTQ.
Jag skulle nog klart påstå att du ska stödja Jimmy och SD till 100% förutsatt att du inte är kriminell. I de muslimska delarna av arabländerna och Afrika där Muhammed, islam och koranen får styra är det väl dödsstraff på HBTQ medborgare.Vissa motståndare till SD har gjort vissa kopplingar sett till SDs förflutna mellan SD och nazismen men detta är historia som jag hoppas att SD för länge sedan har gjort upp med. Fakta är däremot att islam genom koranen och den kultur som råder i muslimska länder har direkta kopplingar till nazismen. Nazistledaren Adolf Hitler var dessutom muslim och ville införa islam som statsreligion i det sk tredje riket. Det är en förklaring till att än idag 80 år efter nazitysklands fall så är inte muslimer och judar bästa polare.
Koranen rent allmänt är väl bara en omskrivning av Adolf Hitlers "Mein Kampf" som väldigt grundligt ger order i hur man genomför ett totalitärt statsskick byggt på nazism.
Ok jag bryr mig inte
agnes_:
men jag bryr mig är det ok
Kolla vilka påhopp jag får agnes av sdare för att jag har andra åsikter än dom
Lokes:
din hobby e typ att ta illa upp. det blir inte samma sak som påhopp
jag orkar inte. jag kan inte bära alla på mina axlar
Lokes:
xD bry dig inte bara massa nättroll