Lokes:
Det är inte att prata med en tjej
Nej, eftersom tjejerna avvisar mig. Jag vågar inte prata med dem - då anmäler de mig för sexuella trakasserier, eftersom sexuella trakasserier idag är att man är kille och får en tjej att känna sig obekväm. Och min existens gör tjejerna obekväma, ungefär som existensen av judar gjorde tyskar obekväma under 1930-talet.
youngvobb:
om du kan vara olika kön, då måste jag kunna ändra min ålder?jag ska börja säga att jag är 40
En hel del betakillar försöker byta kön till tjejer för att kunna ragga på lesbiska tjejer. Det är den ultimata bluepill-maxxingen, genom att låtsas ha vänsteråsikter som kvinnor tycker om.
Ellington2003:
En hel del betakillar försöker byta kön till tjejer för att kunna ragga på lesbiska tjejer. Det är den ultimata bluepill-maxxingen, genom att låtsas ha vänsteråsikter som kvinnor tycker om.
jag ville bara hjälpa människan förstå hur fel dedär är
Ellington2003:
låter bara som söndercurlade killar
youngvobb:
om du kan vara olika kön, då måste jag kunna ändra min ålder?jag ska börja säga att jag är 40
Det finns folk som är intersex, det är bokstavligen att vara både tjej o kille i kroppsligt utseende. Jag är mer i huvudet
Lokes:
Det finns folk som är intersex, det är bokstavligen att vara både tjej o kille i kroppsligt utseende. Jag är mer i huvudet
nja, det är en missbildning. precis som folk föds med downs syndrome så finns det alltid avvikelser
i grund och botten är det: kille elr tjej
youngvobb:
jag ville bara hjälpa människan förstå hur fel dedär är
Det är en taktik som han/hon/den/hen har. Det handlar om att försöka maximera smv hos vänstertjejer och feminister. Säkert låtsas människan tycka illa om Donald Trump och Jimmie Åkesson också.
Ellington2003:
Det är en taktik som han/hon/den/hen har. Det handlar om att försöka maximera smv hos vänstertjejer och feminister. Säkert låtsas människan tycka illa om Donald Trump och Jimmie Åkesson också.
nä, jag tror snarare att det bara är en mes.
dem blir bara fler å fler
youngvobb:
nja, det är en missbildning. precis som folk föds med downs syndrome så finns det alltid avvikelseri grund och botten är det: kille elr tjej
Intersex är en real thing, slå upp det. Du framstår som korkad
Ellington2003:
Du framstår också som korkad
Lokes:
Intersex är en real thing, slå upp det. Du framstår som korkad
INTERSEX ÄR EN MISSBILDNING
förhelvete
Feminism = jämställdhet och lika värde mellan män och kvinnor, inget mer än så
Lokes:
Feminism = jämställdhet och lika värde mellan män och kvinnor, inget mer än så
och maskulinism?
youngvobb:
INTERSEX ÄR EN MISSBILDNINGförhelvete
Att vara icke påläst och kalla människor för missbildning är väldigt oattraktivt
youngvobb:
och maskulinism?
Varför ska det heta maskulinism när det är kvinnorna som är förtryckta, fått protestera i år för rätten att rösta och än idag är lägre värderade än män