Lokes:
Att vara icke påläst och kalla människor för missbildning är väldigt oattraktivt
att någon föds som intersex är fem på 10 miljoner
om du inte varit korkad hade du fattat att det inte är meningen att nån ska vara intersex
Lokes:
Varför ska det heta maskulinism när det är kvinnorna som är förtryckta, fått protestera i år för rätten att rösta och än idag är lägre värderade än män
så vi skiter i att det är 99,9% män i fängelse? 90% män som begår självmord? 90% män som är hemlösa? 90% män som är offer för våld?
snyggt! jämställt!
youngvobb:
att någon föds som intersex är fem på 10 miljonerom du inte varit korkad hade du fattat att det inte är meningen att nån ska vara intersex
Är jag också missbildad då eftersom jag har autism vilket också är ganska ovanligt?
Man går inte runt o kallar folk missbildning bara för det fattar du väl. Skärp dig för fan
Lokes:
Är jag också missbildad då eftersom jag har autism vilket också är ganska ovanligt?
Man går inte runt o kallar folk missbildning bara för det fattar du väl. Skärp dig för fan
asså på sätt och vis, jag vet inte hur det är med kromosomerna men det säger ju sig självt
du borde spärras in. helt sjukt att inte kunna kalla saker för vad dem är
DU får använda nåt annat ord om DU är känslig, defekt elr handikapp elr vad som helst
jag e säkert oxå missbildad på nåt vänster
youngvobb:
så vi skiter i att det är 99,9% män i fängelse? 90% män som begår självmord? 90% män som är hemlösa? 90% män som är offer för våld?snyggt! jämställt!
https://rapecrisis.org.uk/get-informed/statistics-sexual-violence/
Lokes:
https://rapecrisis.org.uk/get-informed/statistics-sexual-violence/
och sen?
båda könen får utstå skit?
youngvobb:
asså på sätt och vis, jag vet inte hur det är med kromosomerna men det säger ju sig självtdu borde spärras in. helt sjukt att inte kunna kalla saker för vad dem är
DU får använda nåt annat ord om DU är känslig, defekt elr handikapp elr vad som helst
Jag bryr mig inte, kalla inte någon missbildad.
farligt tänk
Tror inte tjejerna äcklar sig på din energi, utan din personlighet
youngvobb:
asså på sätt och vis, jag vet inte hur det är med kromosomerna men det säger ju sig självt
Om jag fattar det rätt så tror du att det ändras med kromosomerna när man har autism?
Om jag fattar det rätt så tror du att det ändras med kromosomerna när man har autism?
jisses
nej? men du borde ju fatta att jag menar att det är nåt som är medfött