Aviseringar
Rensa alla

Det är över.

galgal

youngvobb:

som dig ju

nä, 1) jag har bytt bild och 2) typ mitt första inlägg i forumet var att jag bekräftade att det inte var jag. aldrig sagt att det var jag, och i mina pm med dig har jag också sagt flera gånger att det inte var jag på bilden. jag vet inte varför du känner behovet av att ljuga ihop något narrativ, i got the receipts 

SvaraCitera

youngvobb:

han vill ju klä sig som dressman eller? 

nu har dem ju allt möjligt där men skjorta elr piketröja är ju coolaste som finns, och lägg till en kropp som fyller ut tröjärmarna 

Jaja jag tar tillbaka det, det är väl mest min personliga åsikt. Syftade mest på att ts borde fokusera mer på vad han själv vill ha på sig och inte vad han tror att andra kommer uppskatta mest.
Bara för att man klär sig "prydligt" kommer det inte ändra på att man är skev som fan

SvaraCitera

galgal:

nä, 1) jag har bytt bild och 2) typ mitt första inlägg i forumet var att jag bekräftade att det inte var jag. aldrig sagt att det var jag, och i mina pm med dig har jag också sagt flera gånger att det inte var jag på bilden. jag vet inte varför du känner behovet av att ljuga ihop något narrativ, i got the receipts 

vilka kvitton? 

SvaraCitera
galgal

youngvobb:

vilka kvitton? 

är du 25+ eller kan du inte slang öht? du får tjafsa någon annanstans, tänker inte ha någon OT-chatt med dig i den här tråden

SvaraCitera

nån säg vad som menas me kvitton

jag kan inte bajsslang

SvaraCitera

sgt.sunshine:

Jaja jag tar tillbaka det, det är väl mest min personliga åsikt. Syftade mest på att ts borde fokusera mer på vad han själv vill ha på sig och inte vad han tror att andra kommer uppskatta mest.
Bara för att man klär sig "prydligt" kommer det inte ändra på att man är skev som fan

fast det är ändå en bra egenskap att han inte går ut i mjukisbyxor, helt sjukt att folk gör det. typ incels 

SvaraCitera
Lokes

youngvobb:

bror du vet inte vilket kön du är. vem e det som e osäker?

Kan du sluta hoppa på mig efter exakt allt jag kommenterar? 

SvaraCitera

Lokes:

Kan du sluta hoppa på mig efter exakt allt jag kommenterar? 

var ju förfan du som hoppa på honom 

du ger öppet mål och jag sparkar in bollen

SvaraCitera
Lokes

youngvobb:

Både ni har hoppat på mig tusen gånger i den här tråden känns de som, om du inte vill att jag ska kommentera mer kan du bara säga det artigt

SvaraCitera
Lokes

youngvobb:

bror du vet inte vilket kön du är. vem e det som e osäker?

Jag vet exakt vem jag är, tror det är du som missuppfattat och har allt för mycket fördomar om mig

SvaraCitera
Lokes

youngvobb:

Ok förlåt då om jag uppfattades att ha hoppat på honom men efter att ha försökt gett honom råd och frågor så är allt han gör att trakassera mig, välja att inte ens lyssna på mig efter jag sa att jag var kvinna och feminist. Det kändes inte särskilt bra överhuvudtaget, behövde bara stå upp för mig själv och ge tillbaks hans energi han bombade på mig, svårt att hålla tillbaks känslorna 

SvaraCitera

youngvobb:

fast det är ändå en bra egenskap att han inte går ut i mjukisbyxor, helt sjukt att folk gör det. typ incels 

Att ha mjukisbyxor överhuvudtaget är lite wack, finns mjuka byxor till dom behoven

SvaraCitera
oneday

galgal:

Galgal är den typen som har bevis för alla som kan end their career

SvaraCitera
Lokes

sgt.sunshine

Jag träffade min partner här på forumet

Huh

SvaraCitera

Lokes:

Jag bryr mig inte, kalla inte någon missbildad. 

han säger så för att själv må bättre, 

SvaraCitera