sgt.sunshine:
Well är nog 50/50 i dagsläget så skulle säga att det går rätt bra
Planerar du på att gå all in med vegan eller hålla dig till 50/50
oneday:
Planerar du på att gå all in med vegan eller hålla dig till 50/50
Jag planerar inget, det är min grej.
men nej jag kommer nog aldrig bli vegan, det skulle vara om jag någonsin har råd att köpa bara veganska alternativ
sgt.sunshine:
Jag planerar inget, det är min grej.men nej jag kommer nog aldrig bli vegan, det skulle vara om jag någonsin har råd att köpa bara veganska alternativ
Du har vegan energy
sgt.sunshine:
Jag planerar inget, det är min grej.men nej jag kommer nog aldrig bli vegan, det skulle vara om jag någonsin har råd att köpa bara veganska alternativ
Så länge du inte får en hatrealation till mat så go for it
Jag brukar äta våfflor ibland och det är ju vegetariskt
Lokes:
Du har vegan energy
Ja, men jag är fueled av ost macke energi. Så kommer vara svårt att bli vegan
om 20 år e jag nog vegan, många andra oxå hoppas jag
tror det kmr bli ungefär som det blev med cigg
Vegetarian
youngvobb:
om 20 år e jag nog vegan, många andra oxå hoppas jagtror det kmr bli ungefär som det blev med cigg
Vadå med cigg
sgt.sunshine:
Vadå med cigg
när cigg var nytt så sa reklamerna att det var bra att röka och bla bla bla
idag är det: du behöver kött för att bygga muskler osv. och kött är såklart proteinrikt men kött är för tarmarna ungefär som cigg är för lungorna till viss del
synd bara att alla soyboys har fått veganer att framstå som mesar
youngvobb:
när cigg var nytt så sa reklamerna att det var bra att röka och bla bla blaidag är det: du behöver kött för att bygga muskler osv. och kött är såklart proteinrikt men kött är för tarmarna ungefär som cigg är för lungorna till viss del
synd bara att alla soyboys har fått veganer att framstå som mesar
Aha ja typ så. Värst är det i usa också, dom glorifierar kött och påstår att vegansk mat är fylld med kemikalier