Aviseringar
Rensa alla

nytt år 2023.

Ämnesstartare

oneday:

men åh herre

sorry om det togs personligt Rodnar

SvaraCitera
oneday

agnes_:

sorry om det togs personligt Rodnar

varför skulle jag ta det personligt? det är bara du som är skum som säger att jag är yngre än vad jag är, ibland mycket yngre

SvaraCitera
Ämnesstartare

oneday:

varför skulle jag ta det personligt? det är bara du som är skum som säger att jag är yngre än vad jag är, ibland mycket yngre

''ta inte att jag säger på allvar''  Blink

SvaraCitera
Ämnesstartare

oneday:

varför skulle jag ta det personligt? 

om du inte tog det på allvar varför säger du då att jag är skum Oskyldig

SvaraCitera
oneday

agnes_:

om du inte tog det på allvar varför säger du då att jag är skum Oskyldig

jag tar inte det på allvar, det är fortfarande skumt även om det ät seriöst eller inte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

oneday:

jag tar inte det på allvar, det är fortfarande skumt även om det ät seriöst eller inte.

precis du tog det personligt annars hade du sagt ehh whatever 🙂 sorry att det blev personligt hursomhelst var inte meningen o kränka dig Rodnar

SvaraCitera
oneday

agnes_:

precis du tog det personligt annars hade du sagt ehh whatever 🙂 sorry att det blev personligt hursomhelst var inte meningen o kränka dig Rodnar

du är verkligen fixerad över att jag är kränkt, tar saker personligt och över min ålder

SvaraCitera
Ämnesstartare

oneday:

du är verkligen fixerad över att jag är kränkt, tar saker personligt och över min ålder

men svara på ngt sätt så att man inte tror att du blir ledsen då xD du blir kränkt av allt typ

SvaraCitera
Lokes

agnes_:

men svara på ngt sätt så att man inte tror att du blir ledsen då xD du blir kränkt av allt typ

Du kanske inte ska säga något från början som någon bett dig sluta med flera gånger, du har ju en tendens att göra det

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lokes:

Du kanske inte ska säga något från början som någon bett dig sluta med flera gånger, du har ju en tendens att göra det

jaha så hon har rätt att skriva saker hela tiden? helt sjukt hur ni två orkar försvara varandra oavsett hur fel ni har asså ja dör Förvirrad

SvaraCitera
oneday

agnes_:

hur är jag kränkt för jag säger att du är skum?

SvaraCitera
Lokes

agnes_:

jaha så hon har rätt att skriva saker hela tiden? helt sjukt hur ni två orkar försvara varandra oavsett hur fel ni har asså ja dör Förvirrad

Vad skriver hon som du blir kränkt över

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lokes:

Vad skriver hon som du blir kränkt över

kolla alla hennes kommentarer jisses 😛

SvaraCitera
Lokes

agnes_:

kolla alla hennes kommentarer jisses 😛

Har inte sett dig skriva sluta en gång, jag tror inte oneday menar något illa men säg till nästa gång du upplever att hon sagt något dumt så kan vi nog reda ut det

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lokes:

Har inte sett dig skriva sluta en gång, jag tror inte oneday menar något illa men säg till nästa gång du upplever att hon sagt något dumt så kan vi nog reda ut det

vi? du försvarar henne i vartenda inlägg hon skriver :O vad ska du ens reda ut 🙁

SvaraCitera