Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Åh ^^ nu kan man äta frukost utomus på altanen tidigt på morgonenSöt har typ längtat efter att får göra det..HjärtaHjärta

Asså jag tycker man borde ta vara på den underbara solen och värmen medans den finns kvar, right? ^^ har hört en del säga, ja nu ska jah ta vara på sommaren och värmen,.. men?varför gör du inte?Rodnar

Folk frågar hur oker du att skriva schema hela tiden?jag måste asså ha schema att gå efter annars blir min dagar så röriga..visst det tar ett tag att skriva nya scheman men det är vktigt och roligt, ibland heheSöt

SvaraCitera
Lokes

sgt.sunshine:

en fråga som borde tas på mer allvar tycker jag

LMAOO ja tycker det

SvaraCitera

Ja asså gå efter ditt schema var det ja? ^^ idag så tänkte jag ta mig till retroaffären och kolla om jag hittade några retrotidningar så fick jag ett samtal att jag måste ändra i mitt schema.. och jag tänkte asså? vah? jag som predikade för ett tag sen att INTE avvika från schemat? hehe ^^ wellSöt

Ja men fick ändra ändå.. jag fått ändra några gånger och det har inte varit kul det kan jag lova.. men asså jag tänker så här att det hör till ibland, eller hur? Söt

Jag får åka till retroaffären nästa vecka vilket jag har tänkt skriva in i mitt schema..Söt

Men asså vädret? helt underbart..HjärtaHjärta

SvaraCitera

Asså seriöst? fattar inte du/ni klagar? ^^Förvirrad ja menar.. det är ju det här vi har väntat på? men ändå så klagar du? då tycker du ska ta och åka till antarktiskt istället och stanna där tills oktober/november/december.. ^^

Jag har bara tyckt det har varit helt underbart.. har saknat ☀️vämen..tidiga sommarmorgnarHjärtaHjärta att vara ute så mycket som möjligt.. ta vara på den så mycket som man bara kan.. Hjärta

Jag har fått göra om mitt schema ett par gånger nu och det har inte varit kul asså ^^ jag tycker har man bestämt sig för att göra något så ska man hålla fast vid det? ^^Rodnar

Nu kan man vara ute på ett helt annat sätt och göra saker? ^^ vi ska börja filma snart och det ser jag fram emot^^Söt har väntat ett bra tag nu efter vi har fått ändra hela tiden..jag har längtat efter mitt energiträd HjärtaHjärta jag får såå mycket positiv energi från det underbara trädet som bär på såå mycket ^^

HjärtaHjärta
litte-traci-fox-favortie-tree.JPG

SvaraCitera

^^ Early morning. outside..HjärtaHjärta

Hjärta
Tracis%20Dragons.jpg

SvaraCitera

Wow wow wow ^^ jag var  och besökte retroaffären idag och hittade några riktigt fina och underbara 80s retro tidningar ^^ Söt och det bästa av allt? flera av affischerna fanns kvar i tidningarna ^^Hjärta Rick Astley/A-Ha m.mHjärta 

Tack Sidney-Kopian asså utan dig idag så hade jag blivit väldigt ledsen ^^Hjärta

Det var väldigt mörkt ute idag? vi kände bara att nu kommer det att regna asså.. och vi hade inte så mycket  varma kläder då det var skönt väder.. men? vi klarade ossSöt 

Snart så är det dags för  vårat 50/60 projekt ^^ och jag/vi har lagt såå mycket arbete bakom det.. så  jag hoppas den blir godkäntRodnar

SvaraCitera

Mm vad säger man? I Told You So? ^^ hade tänkt äta frukost ute på altanen tidigt imorse men jag vaknade upp till regn och massa regn.. jag kände bara jaha, jag visste det? ^^

Men imorgon är jag LEEEDIG, jipiSöt och kollade vädret imorgon och det ska bli☀️ ^^Söt och nu när jag har lite mer 80s (svenska) poptidningar så paassar det bra till imorgonSöt

Jag hade inte nåt planerat i mitt schema imorgon så jag tänkte faktiskt
improvisera liteSötmen INGEN modellera heheSöt

Men på fredag så har jag skrivit i mitt schema att jag och Sidney-Kopian ska åka till Ikea och kolla på bättre/finare utemöbler till våran tomt eftersom resten av filmen glömde att vi kolla på det så får jag istället göra det..Rodnar

Asså kan fortfarande inte fatta att jag/vi hittade de där igår asså ^^ Hjärta

SvaraCitera

Ja asså wow underbar dag asså ^^ (nästan) hela dagen med Sidney-kopian och vi hade såå kul^^Söt

Vi var är och tittade in hos bengans och där hittade jag och Sidney-kopian varsitt fyndSöt och vi kolalde på utemöbler och hittade några fina så jag tog lite kort och ska visa mamma när det har blivit lungare..Söt

Asså det var ändå inte så mycket folk stan ? jag vet  inte vad beror på? man jag tror mycket det är för att folk är inte ute lika som förrut? kan det vara efter corona kanske?

Men asså vädret var upp till 100% underbarSöt 

SvaraCitera

Ja asså wow underbar dag asså ^^ (nästan) hela dagen med Sidney-kopian och vi hade såå kul^^Söt

Vi var är och tittade in hos bengans och där hittade jag och Sidney-kopian varsitt fyndSöt och vi var även och kollade på utemöbler och hittade några jättefina så jag tog lite kort och ska visa mamma när det har blivit lungare..Söt

Asså det var ändå inte så mycket folk stan ? jag vet inte vad det beror på? man jag tror mycket det är för att folk är inte ute lika som förrut? kan det vara efter corona kanske?

Men asså vädret var upp till 100% underbarSöt

SvaraCitera
Lokes

det är jobbigt att ha folk med över 1mil poäng på snap för dom svarar en aldrig

SvaraCitera

Mm ^^ asså vad ska man säga?  jag hade verkligen hoppats att det skulle bli nåt av det? men det slutade typ med att jag  fick göra allt själv ^^not surprised at allSöt

men asså jag är typ inte förvånad..  men? jag gjorde det jag skulle och det gick bra bara att det hade varit trevligt att ha nån med sig typ ^^

Imorgon då? oh lite nervös ^^

HjärtaHjärta
foxes-stargazing.jpg

SvaraCitera

Åh tidig frukost  på altanen innan alla i huset vaknar ^^ 80s poptidning..80s popmusik (lite tyst)  underbart det är så det ska vara ^^Söt

Asså jag tänker så här idag så gjorde jag lite kult pyssel? jag tänkte typ inte på att det skulle bli nåt speciellt asså jag tänkte typ let your imagination flow ^^Söt

Okej visst det kanske inte blev nåt picasso art hehe ^^Söt men huvudsaken är att det INTE var nån modellleraSöt

Och sen är det inte alls långt kvar tills jag börjar mitt sommarjobb igen Hjärta och det ska bli såå kul asså.. har verkligen LÄNGTAT efter det..har hållit lite konakt med famlijen och barnen till och från ^^ men det  ska bli jätteroligt att börja jobba där igenHjärta

Och så ska vi hitta på massa kul också ^^HjärtaSöt

SvaraCitera

I miss those days ^^

Rodnar^^HjärtaHjärta
i%20want%20the%20sun.jpg

SvaraCitera
Lokes

jag orkar inte mer 

SvaraCitera

Lokes:
jag orkar inte mer 

HjärtaHjärta