Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Åh pyssel dag idag utmohus ^^ helt underbart väder Söt

Asså nu uppskattar jag söndagar mer och mer frö man typ nåt kul att göra..Hjärta
sunday.jpg

SvaraCitera
Lokes

Little-Traci:

HjärtaHjärta
Peter%20Gabriel%20Feat.%20Kate%20Bush%20

Hjärta du är för underbar 

SvaraCitera

Lokes:

Hjärta du är för underbar 

Så lite så ^^RodnarHjärta fortsätt kämpa bara..

SvaraCitera

HjärtaHjärta ^^
nightfox.jpg

SvaraCitera

Åh jag tänkte hela tiden var positiv var positiv ^^så när jag kom hem så satte på Niki & The Dove på vinyl (på högsta nivå) och kände bara oj Dj ease my mind ^^och det hjälpte faktisktRodnar  Jag kände idag bara ne jag orkar typ mer ^^ varför inte bara accpetra det? jag fattar inte att folk orkar med dramas? sen dra mig i det också..seriöst leave me out of it^^Rodnar

Asså redan där så tänkte jag ne, där rök den kontakten asså.. jag orkar seriöst inte ha massa folk som ger mig dålig energi ^^ så jag sa bara tack och hej.. så ännu två peesoner som jag suddat ut helt..

Men efter Niki & The Dove underbara låt ode to dance floor på vinyl, så? ^^ asså jag fick typ tillbaka min energikälla jag typ förlorat hahah Söt

Så jag följde mitt schema som jag skulle så dagen blev inte så illa (som jag flrst trodde att den skulle bli) så jag tycker dagen har varit rätt så bra ändå..Söt

HjärtaHjärta
little-tracis-saturday-vibezz.jpg

SvaraCitera
loke
 loke

vad är det här varför har ni försämrat forumet och varför tog ni bort mitt konto

SvaraCitera

Postad av: @andysachs

vad är det här varför har ni försämrat forumet och varför tog ni bort mitt konto

Det är bara inte du utan jag tror det har blivit så för alla.. asså sidan är helt upp ner om man säger så ^^

SvaraCitera

Det är inte bara för dig.. utan jag tror det har blivit så för alla..

SvaraCitera

SvaraCitera

SvaraCitera

SvaraCitera

jag hittar inte var man skickar pm och inställningar.

SvaraCitera

Många trådar är borttagna, exempel: Svara på 5 frågor - ställ 5 frågor

SvaraCitera

Det är på din profil..

SvaraCitera

Jag kom på varför, man måste skriva 3 inlägg för att få alla funktioner.

SvaraCitera
latest comments