Söt_flicka_93:
Okej jag erkänner min förra tråd var fejk.
Men jag är inte fejk och allt är inte fejk i förra tråden. jag menar.. varför skule inte en 93.a kunna vara beroende av hårt sex?
Hm jag vet inte heller vad det var för tråd, vad handlade det om? Men jag menar... du är ju 15, du får la ha hur mycket hårt sex du vill?
iceman1991:
Jag diggar din stil snygging,vi kan gärna prata lite mer privat om det här på msn eller nått??:)
You're the one and only reason why the word "FAIL" exists.
Mollgan:
Söt_flicka_93:
Du Säger Att Du Behöver Hårt Sex? haha det är synd om dig XD jag är bara beroende av marujana ^^
Doozer:
Du Säger Att Du Behöver Hårt Sex? haha det är synd om dig XD jag är bara beroende av marujana ^^
eeehmm.. hur kommer det sig att du citera mig genom det svaret? fucker.
Doozer:
Mollgan:
Jag Vet Inte 😛 tog Det Första Jag Hittade XD
Mollgan:
Söt_flicka_93
Ändå lite awesome
inte för att jag har en jävla aning om vem fan du är eller så bryr jag mig inte.
men är man 15och älskar sex så blir man dömd. har lärt mig det. man får inte tycka om sex öppet bara i garderoben
Doozer:
Jag Vet Inte 😛 tog Det Första Jag Hittade XD
Okej. Men du är medveten om att Söt flicka_93 inte kommer få reda på att du citerat henne via symbol å sådär. Så lite dumt var det ju,
brawl_93:
Ändå lite awesome
haha ok, jag antar att du gjorde samma sak igen bara för att jävlas. Lite kul var det, du har mitt godkännande.
Mollgan:
haha ok, jag antar att du gjorde samma sak igen bara för att jävlas. Lite kul var det, du har mitt godkännande.
Hehe u got me
Fake..
Är det här nån slags samlingstråd för troll och efterblivna eller?
Det luktar uppmärksamhetshoreri...
brawl_93:
Hehe u got me
manlig kärlek
Tråden låst på grund av inaktivitet