Aviseringar
Rensa alla

❤ ♪ ❤ ♬ ❤ BLANDBANDSBYTE #117 ❤ ♬ ❤ ♪ ❤


Ämnesstartare

BLANDBANDSBYTE #117

nu var det dags igen för ett blandbandsbyte!!! [party][party][party][party]

yxar captures fina text från tidigare trådar:

★★★★★★★★★★★★​★★★★★★★★★★★★★​

Det hela går ut på att ett visst antal forumanvändare bränner ihop varsin überfestlig blandskiva. Alla får sedan varsin adress av mig och postar sin skiva till den adressen. Alla byter helt enkelt skivor med varandra. När man mottagit sin skiva lyssnar man igenom den och skriver sedan en utförlig och ärlig recension här!

På skivan bör det helst finnas 8-20 spår men självklart kan detta variera beroende på låtlängd och sådana saker. Alla musikstilar är accepterade, men det är alltid roligare om du försöker variera dig så mycket du kan. Låtlista är inte obligatoriskt men det är ju en bra grej att ha om mottagaren råkar gilla någon av låtarna väldigt mycket och vill höra mer!

Vi förutsätter att musiken är gratis och fri att sprida!

Det är inte nödvändigt att lyxa till det med vadderade kuvert (men självklart får man göra det om man nu känner att man vill) och grejer, det räcker att slå in din skiva i papper. Att posta en skiva kostar vanligtvis två frimärken. Ett stort plus är ett vackert albumomslag, gärna handgjort!

Vill du vara med är det bara att skicka din adress i ett PM till mig och sedan börja pyssla med din skiva!

★★★★★★★★★★★★​★★★★★★★★★★★★★​

DEADLINE FÖR ATT ANMÄLA SIG: 16 NOVEMBER.
då kommer alla att få en adress under helgen (17-18 nov) så att skivan kan postas direkt på måndagen efter [party]

notera alltså att vi inte kör någonting digitalt här - bara fysiska medium såsom CD, vinyl och kassettband är godkända (ej MiniDisc lr annat obskyrt format).


   
Citera
Ämnesstartare

Jag ska kika på om jag hinner göra detta. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är med! Det här är ju halva anledningen till att vara medlem... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Jag är med! Det här är ju halva anledningen till att vara medlem... [blush]

Jävla tönt! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Jävla tönt!

...and proud of it! [blush][love]

Dold text: Kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

...and proud of it! [blush][love]

[cute][love]


   
SvaraCitera

YES!


   
SvaraCitera

Amen jag har börjat göra en skiva nu. Jag förbehåller mig att kunna dra mig ur innan den 16:e om jag inte pallar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste blandrasbyte.


   
SvaraCitera

Vad är du för jävla tönt som avreggat? Omregga vänligen. Jag har ju redan bränt en skiva. [mad]

För övrigt vill jag INTE byta med Ensamvargen. Vi har samma adress, så det borde vara rätt enkelt att undvika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Vad är du för jävla tönt som avreggat? Omregga vänligen. Jag har ju redan bränt en skiva.

OOPS sorry, glömde denna tråd [blush]

★★★★★★★★★★★★​​★★★★★★★★★★★★​★​

HEJ JAG ÄR BIRGER PM:A DENNA ANVÄNDARE FÖR BLANDBANDSBYTE

★★★★★★★★★★★★​​★★★★★★★★★★★★​★​

KOMMER LOGGA IN IGEN PÅ FREDAG

HOPPAS DÅ ATT MIN INKORG ÄR FULL AV FOLK SOM VILL BYTA

★★★★★★★★★★★★​​★★★★★★★★★★★★​★​

om en typ mod vill edit:a in det i första inlägget så vore det fint..

★★★★★★★★★★★★​​★★★★★★★★★★★★​★​

Image

peace out [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här låter som en rolig sak att göra men vågar man verkligen lämna ut sin adress på det sättet?


   
SvaraCitera

Nu har jag gjort en skiva samt ett omslag. Kan en ha två entries i detta. Vill göra en ytterligare.

Jag är ensam och rädd:

Det här låter som en rolig sak att göra men vågar man verkligen lämna ut sin adress på det sättet?

Man får leva farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åååh jag är på[blush]


   
SvaraCitera