Aviseringar
Rensa alla

14 år, vill få första gången överstökad


Ämnesstartare

hej. jag är en 14, snart 15, årig tjej. det är så att jag har pratat med en kille i nästan precis ett år nu, på msn. det är alltid roligt att prata med honom; vi skämtar mycket. vi har dock aldrig haft så djupa samtal eller så. han har flertalet gånger försökt styra in ämnet till sex, och det är obvious att han är tänd på mig. trots att han har sagt att han har en flickvän.
allting är så krypterat när jag pratar med honom, så det kan ibland vara svårt att veta om han menar allvar eller inte.
han är 17 år och bor långt i från mig. vi har skämtat några gånger om att träffas, och nu är det så att jag ska på familjesemester till den staden han bor i (vi åker dit varje år), och det verkar som att det är allvar att vi ska träffas.

jag vill ha sex. självklart för att jag är kåt. jag känner mig mogen and all that shit. jag bryr mig inte om att det ska vara "den rätta". jag vill faktiskt bara få första gången överstökad för att jag vet att den kommer suga. och därför gör det ju ingenting om han inte är min pojkvän.
jag vet att det kommer vara dåligt för att jag vet att det kommer göra jävligt ont. jag kan inte "penetrationsonanera", för att det gör så jävla ont med ett(!) finger. jag kan inte ens ha tampong, så ont gör det. så det är väl inte så konstigt att jag mest vill få första gången överstökad? jag vill ju ha BRA sex sen.

i alla fall. jag är jävligt nervös (vilket är anledningen att jag inte kan sova och skriver det här). om det blir så att jag träffar honom, vilket det verkar bli, så kan jag inte komma på någon aktivitet vi skulle utöva förutom sex, haha. som sagt, vi är ju inte ens så bra kompisar. jag känner knappt honom.

ville mest skriva av mig. tankar/tips?


   
Citera

självmordsblond:

han har flertalet gånger försökt styra in ämnet till sex

fail, hur jävla svårt kan det vara.


   
SvaraCitera

självmordsblond:

vill faktiskt bara få första gången överstökad för att jag vet att den kommer suga

självmordsblond:

jag vet att det kommer vara dåligt för att jag vet att det kommer göra jävligt ont.

fin inställning

självmordsblond:

kan jag inte komma på någon aktivitet vi skulle utöva förutom sex

Men ja förstår inte, du har aldrig ens träffat honom, varför ge oskulden till han. (se på film, bada)
Aja, lycka till.


   
SvaraCitera

Majsmollie:

varför ge oskulden till honom

fix'd

samt, värdelös gåva, om du betraktar den som en sådan. men om du vill se din sexualitet som en produkt och handelsvara så är det väl okej med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majsmollie:

fin inställning

vore det bättre om jag var inställd på att första gången kommer vara perfekt? för det är ju inte speciellt realistiskt.

mörknäs:

samt, värdelös gåva, om du betraktar den som en sådan. men om du vill se din sexualitet som en produkt och handelsvara så är det väl okej med mig.

det gör jag inte.


   
SvaraCitera

mörknäs:

värdelös gåva

äh, jag menade inte att det var en gåva, men jag valde mellan ge oskulden lr "bli av med" oskulden till honom o bli av med lät fel
och nåt annat kom ja inte på....


   
SvaraCitera

självmordsblond:

vore det bättre om jag var inställd på att första gången kommer vara perfekt? för det är ju inte speciellt realistiskt.

Nä, men ett mellanting kanske 🙂


   
SvaraCitera

Majsmollie:

äh, jag menade inte att det var en gåva, men jag valde mellan ge oskulden lr "bli av med" oskulden till honom o bli av med lät fel
och nåt annat kom ja inte på....

så varför skulle det vara fel från första början?


   
SvaraCitera

självmordsblond:

det gör jag inte.

riktat till henne, inte till dig. jag förstår hur du tänker, dock så har jag ingen som helst aning om hur hon resonerar.


   
SvaraCitera

jag tänkte säkert nåt smart men det flög iväg, man kan inte tänka såhär sent på natten
jo nu kom jag på vad jag tänkte, jag förstår inte varför man vill göra en sak överhuvudtaget som man tror kommer göra jävligt ont och suga, så varför. Det fattade ja inte, men det är mkt ja inte fattar.


   
SvaraCitera

Majsmollie:

jag tänkte säkert nåt smart men det flög iväg, man kan inte tänka såhär sent på natten
jo nu kom jag på vad jag tänkte, jag förstår inte varför man vill göra en sak överhuvudtaget som man tror kommer göra jävligt ont och suga, så varför. Det fattade ja inte, men det är mkt ja inte fattar.

jag antar att du resonerar på samma sätt kring allt annat också? jag menar, ska du lära dig virka lär du ju faila skitmycket i början. det gäller ju i princip allt som någon gör, någonsin. skulle spädbarn resonera likadant skulle de aldrig lära sig gå, fatta hur många gånger de förmodligen ramlar och skadar sig innan de faktiskt lyckas. då skulle ungjävlarna sitta där istället.

att föredra?


   
SvaraCitera

mörknäs:

jag antar att du resonerar på samma sätt kring allt annat också?

jag tror det faktiskt, är inte masochist. brukar nog bara göra saker jag gillar och inte sånt jag ogillar.
för övrigt kan jag inte virka.

men klart att man ramlar många gånger innan man kan cykla, men att kunna överväger ju och motiverar.

men om man tycker det är oskönt att stoppa upp grejer i fittan förstår jag inte varför man känner sig motiverad att göra de, asså va får man ut av de?
men ungdomar har jag aldrig förstrått mej på, dom kanske har vissa inbyggda saker som jag saknar. det kanske är en viss ålder där personer känner sig knullmotiverade, är det så?
fattar uppriktigt sagt ingenting, men jag är nog en av dedär idioterna du nämner i en annan tråd så...


   
SvaraCitera

Tror inte att du kommer känna dig bättre efter att ha blivit knullad en gång, ärligt talat. Du kommer nog däremot inte kunna sitta på nån vecka. Jag tycker du borde uppsöka en ungdomsmottagning och diskutera ditt problem med en gynekolog/barnmorska istället för att försöka bli tvångstöjd av en kåt tonårspojke. Tänk om det helt enkelt är så att något inte står rätt till? Han är ung och raggar på internet, och har antagligen inte alls samma kunskaper om fittor som någon som haft kontakt med dem i över 20 år.

Fast om du nu gör det. Se till att ha någon annan med när ni träffas, både första och andra och ytterligare gånger, tills du känner att du verkligen vet var du har honom. Han bor antagligen hemma, se till så att hans föräldrar också är hemma när du hälsar på honom, alt. ta med honom till dig när dina päron är där. Det går att ha tyst sex, och är bra mycket värdare än att han försöker rape:a dig i en äcklig gränd nånstans.

Glöm inte kondomen, oavsett vad det finns för otroligt bra anledning i att strunta i den. Den är fan en lifesaver.

Ta hand om dig, och våga säga nej när du inte vill. Våga säga att det gör ont när det gör ont, våga ställa krav. Det kommer finnas många som vill ligga med dig i åtminstone en 40 år till, det skulle inte vara någon fara om han blev sur för att du ville ta det lite lugnare än vad som först var tanken..


   
SvaraCitera

oj nån sa nåt smart


   
SvaraCitera

mörknäs:

fail, hur jävla svårt kan det vara.


   
SvaraCitera