Aviseringar
Rensa alla

20 år & oskuld + en 30-årig man.


Ämnesstartare

låter konstigt atthan skulle dumpa dig av det skälet, om han är seriös [confused]. det jag kan tänka mig är att hankanske kan tänka att "hon har inte levt ut alls o vill prova senare med andra", iom att han är äldre. men så tänker man ju normalt inteom man är förälskade ?
om han skulle tänka "jag vet inte riktigt om jag vill bli ihopmed henne, o vill inte såra henne genom att hennes oskuld", ja, då är det ju en schysst kille iofs, men nog inte den rätte för just dig.
berätta som det är och var sann, hade jag gjort. vill du ligga med honom utan att han måste lova en massa, gör det, annars bättre låta bli lixom (lr vänta).


   
SvaraCitera

lilltösen:

Knappast skadar net någon om jag låter bli att berätta, men jag tror att det skulle få mig att känna mig säkrare, om han visste att jag är oerfaren.

Blir inte alls förvånad att du skrämt iväg två killar innan, det hela handlar ju om att du lägger över massa ansvar på dom (förmodligen så de tagit det). Kan vara rätt så avtändande om det berättas på ett dåligt sätt. Bättre att säga sånt efteråt, sen att du är nervös är förståeligt. Om du är bra på att hångla är detta knappast mer komplicerat. Bli bara riktigt kåt innan [wink].


   
SvaraCitera

lilltösen:

så undrar jag om jag borde berätta åt honom att jag är oskuld?

jag tycker det läggs för stor vikt i oskulden överlag. om du tycker den är viktig ska du ju berätta. men tycker du inte det så behöver du ju faktiskt inte berätta, eller tja du kan ju berätta det i efterhand


   
SvaraCitera

kebu12:

Varför vara med någon du inte känner dej trygg med?

Inget ont men [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för så många bra svar!

kebu12:

Är väl ett bra sätt att få reda på om person är något att ha också, dom förra killarna som dumpade för en sån liten sak var ju tydligen inte det.

Sant. Det är bara det som är det konstiga att de två andra har verkat så vettiga och bra på alla sätt.. jag är så rädd att det ska gå likadant denhär gången. Visst är det lite sjukt att jag i princip kunde vara lyckligt tillsammans med någon av dem om jag inte berättat?

Asha:

Blir inte alls förvånad att du skrämt iväg två killar innan, det hela handlar ju om att du lägger över massa ansvar på dom (förmodligen så de tagit det).

Vad menar du? Att de känner att de får press på sig att de måste vara "bra" i sängen, eftersom de antar att jag kommer bara att ligga där som en död fisk?

Asha:

Kan vara rätt så avtändande om det berättas på ett dåligt sätt.

och nu lyder frågan förstås att hurdant sätt är ett dåligt sätt? I hurdant sammanhang skall jag ta upp det för att det inte skall bli ..bara fel?

UndercoverBrother:

jag tycker det läggs för stor vikt i oskulden överlag. om du tycker den är viktig ska du ju berätta.

Själva oskulden tycker jag inte är en så stor grej. Jag har ju inte väntat för att det har varit något som jag vill "spara", utan det har bara blivit så för att jag inte har stött på den rätta personen.


   
SvaraCitera

OF 5:

finns ju en myt om att ärlighet varar längst.

hahahha[bigsmile]


   
SvaraCitera

Elektriska stolen:

hahahha

det är ju typ så. det ger än inga relationer iaf.


   
SvaraCitera

OF 5:

det är ju typ så. det ger än inga relationer iaf.

håller med[crazy]
har förstörd mkt genom att lita på den där myten haha D:


   
SvaraCitera

kebu12:

Konstiga dom måste va, dumpa bara för den orsaken, låter stört.

gillar dig när du är seriös [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han lär tycka att han fått jackpott


   
SvaraCitera

honolulu:

/sign på kebus speach, go kebu gooo

vem är du?

Evil Conduct:

Varför skriver du ett seriöst inlägg? Måste finnas en baktanke med detta

Sex är min baktanke, brudarna gillar när man skriver såhär[wink]

Bajwa:

Inget ont men [rolleyes]

"[rolleyes]" du till mej eller?[sad]

lilltösen:

Visst är det lite sjukt att jag i princip kunde vara lyckligt tillsammans med någon av dem om jag inte berättat?

Ja men om det är en så stor grej för dom att du är oskuld, då borde det ju även finnas andra (säkert löjliga) saker som skulle stört dom också.

mmmjölk:

gillar dig när du är seriös [love]

är jag ju alltid?[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

vem är du?

[shake]


   
SvaraCitera

honolulu:

[shake]

vadå?[blush]


   
SvaraCitera

Men orka vara med muppar som tror att det ska komma massa blod och tårar? [confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

vadå?[blush]

[wink]


   
SvaraCitera