Aviseringar
Rensa alla

2008 World Children’s Rights Summit in Taiwan


Ämnesstartare

Ni kanske har hört talas om det, kanske inte. Men 2008 World Children’s Rights Summit in Taiwan är ett globalt möte i Taiwan där jättemånga länder har några representanter, över 100, och träffas.

Nu vet jag inte om jag och de jag ska åka med är dem ända i Sverige, men jag ska dit i alla fall.

Och därför ber jag er här om hjälp om en uppgift jag fick av dem. Jag ska göra det med andra, men de är helt hjärndöda.

Frågan lyder såhär: How to ensure one safety on social networking? Den har jag valt, sen finns det två till som lyder: How to use resources of the internet to pull back the gap between wealth and poverty, and between rural and urban och Confer and classify the necessity of websites and online games. Vilken tror du är bäst? Jag måste skriva 700 ord tills på tisdag, de gav mig den här uppgiften i går[cry].

Ni hjälper mig representera Sverige[bigcheers].

Tack!


   
Citera
Ämnesstartare

Gör din läxa själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Gör din läxa själv.

Läxa? Jag behöver inte ens göra den, det är till och med frivilligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

Läxa? Jag behöver inte ens göra den, det är till och med frivilligt.

Varför tror du att nån skulle ge bort sitt arbete så du kan få cred för det i Taiwan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Varför tror du att nån skulle ge bort sitt arbete så du kan få cred för det i Taiwan?

Cred? Jag ska skriva en grej på 1000 ord, jag ber er bara skriva små förslag för det är ganska långt. Och även om det var en läxa, varför skulle inte någon bara vara snäll och säga något? [shake], förstår inte varför allt ska ha en belöning eller en anledning att göra. Och när det inte har någon anledningen eller bölöning så gör man det inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

1000 ord

KKARIM:

ganska långt

1000 ord är ungefär 1½ A4.

Image

KKARIM:

Och även om det var en läxa, varför skulle inte någon bara vara snäll och säga något?

För att du fick uppgiften - inte jag, inte någon annan här - DU. Det betyder att det är du som förväntas göra den, troligtvis för att du ska lära dig någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

För att du fick uppgiften - inte jag, inte någon annan här - DU. Det betyder att det är du som förväntas göra den, troligtvis för att du ska lära dig någonting.

Word
(ville mest prova um++)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

(ville mest prova um++)

Spamma inte, tokfan.

KID_IS_BACK:

Gör din läxa själv.

Tråd låst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera