Aviseringar
Rensa alla

2012 jordens undergång!


Ämnesstartare

Jagblåserbort:

Haha, hur känns det?

får en sån där pirrande känsla, precis som elefanterna innan en naturkatastrof inträffar!


   
SvaraCitera

DoktorMaJk:

Är det jävla maya-tramset igen!? Ännu en jag måste förklara för?

Hahhaha hörde en rätt rolig grej om det där Maya-tramset ett tag sedan..
2 killar sitter och snackar om att jorden tar slut år 2012 bla bla bla...
Sen kommer våran historielärare och i princip skriker (inte argt dock):
- Men de kanske inte ORKADE göra en längre kalender? Det är jävligt mycket arbete att göra världskalendrar ska ni veta!!

Oh jäklarns vad jag skrattade!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...

jafars.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter utomordentligt spännande! [party] *Fyrverkeri* kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

- Men de kanske inte ORKADE göra en längre kalender? Det är jävligt mycket arbete att göra världskalendrar ska ni veta!!

Oh jäklarns vad jag skrattade!

Men du, det skulle lika gärna kunna vara så. Det var bara helt random att dom slutade där kanske? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Låter utomordentligt spännande! [party]

Är inte säker på om jag memorerat stadgarna riktigt, var det meningen att Tellus skulle makuleras redan, jordspråkligt talat, "år 2012"?
Vi stoppar undergången ifall så ej är fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moha, bara alla religiösa kommer dö >:E


   
SvaraCitera

DoktorMaJk:

Men du, det skulle lika gärna kunna vara så. Det var bara helt random att dom slutade där kanske?

Det kan lika gärna vara så faktiskt. =)
Hahaha, vad kul de måste ha åt det såhär ett par år efter!
(Dvs, ifall de ser oss och ifall det finns ett liv/nånting efter detta)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Vi stoppar undergången ifall så ej är fallet.

Alldelles korrekt! Tror vi får åka bort till galaxens mitt och klaga på galaxens regering. Demoleringen är lite väl tidig och jag är inte alls så säker på att jag har hunnit forska klart allt här än tills dess. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill veta hur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Tror vi får åka bort till galaxens mitt och klaga på galaxens regering.

Ja, vi tog väl kommandot för den här galaxen, det var väl nästan underförstått. Håller du koll på Andromedagalaxen åt mej förresten, är ledig imorn [cute]

määki:

Demoleringen är lite väl tidig och jag är inte alls så säker på att jag har hunnit forska klart allt här än tills dess. [surprised]

Haha, exakt min tanke, men å andra sidan, man kan nästan alltid gå djupare med forskning.. Man måste nöja sej nånstans [y] Men 2012 känns lite tidigt, det gör det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Andromedagalaxen

Inga bekymmer alls. Något särskilt där borta som jag ska informera någon så att det inte blir krångel eller är det bara låta det rulla och hålla ett vakande öga över? [party]

Tickstart:

Men 2012 känns lite tidigt, det gör det...

Ser ut som vi får försvara jorden då. Det kan väl dessutom bli lite roligt kanske? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Något särskilt där borta som jag ska informera någon så att det inte blir krångel eller är det bara låta det rulla och hålla ett vakande öga över? [party]

Håll koll på det svarta hålet, tror det kan flamma upp... Inte för att du behöver lägga dej i, men det kan vara festligt att observera [cheers]

määki:

Ser ut som vi får försvara jorden då. Det kan väl dessutom bli lite roligt kanske? [rolleyes]

Vi har som sagt kvar att verifiera äktheten av utsagon, men stämmer lär det bli åka av! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Håll koll på det svarta hålet, tror det kan flamma upp...

Sånt brukar jag kolla på vid nyår ibland. Missa dock när Q35 svalde sitt sista och implodera i går. Min mormor blev för nyfiken tyvärr och följde med ner i hålet. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Missa dock när Q35 svalde sitt sista och implodera i går.

Q35an? Ah, det var inget märkvärdigt, som .005iLtPc44 ungefär.. Synd att din mormor försvann dock :/


   
SvaraCitera