Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 20:37 hjälpstopp time jag vågar inte bli en vuxenmåste hitta på ett Bus som stannar tiden nu!!!! rädda mig um ni är kvällens sista hopp
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 20:44 enni:måste hitta på ett Bus=enni:hoppenni:aenni:bortenni:time
Sterd Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 20:50 Jag blev aldrig vuxen? Det är nog ingen fara ska du se.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 20:54 ojojojojojojojojojojojoj!! du borde göra nåt jättebusigt för du kan ju inte hamna i fängelse eller jo det kan du ju hmm
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 20:56 enni:jag vågar inte bli en vuxenähh gör som alla andra i din situation och ställ dig parkerad utanför systemet
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 20:57 nu j*vlar har jag ett bus !!!!! tänker sno godis och flingor av mamma så fort hon gått och lagt sigaa ni läste rätt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 21:15 Bara siffror, du är fan bättre än att du bryr dig i såna oväsentliga matematiska kuriositeter.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 21:16 enni:aa ni läste rättGör det när hon är vaken och beväpna dig, tyngre straff på väpnat rån = mer badass
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 21:16 enni:hjälpHahaha, du blir tonåring i ditt nästa liv eller uppe i himlen beroende på vad du gör
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 21:21 Kakaoxo:vill oxo bli vuxenvad säger du barn??? sådant vill man ej!!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 21:22 Blivande_japan:vad säger du barn??? sådant vill man ej!!vill flytta från det här helvetet vill ha freeedom
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 21:25 Kakaoxo:vill flytta från det här helvetet vill ha freeedomman behöver ej vara vuxen för att flytta, flyttade som 16-åring, hade ångest för att bli vuxen redan då!Dold text: har iofs ej ångest nu, men det är bara för att jag inte tänker på det
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 21:26 Blivande_japan:man behöver ej vara vuxen för att flytta, flyttade som 16-åring, hade ångest för att bli vuxen redan då!ja så lätt är det nt för mig.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2010, 21:34 Lyssna på denna och kolla igenom bilder/leta upp saker på grejer som du tyckte om som yngre (gärna i kronologisk ordning) och bli sedan okej med känslan att bli vuxen.bögigt, JA pretto, JA men så skulle nog jag gjort