Anledningen till att det finns en speciell om SD och inte om några andra partier, är helt enkelt för att det inte skapas trådar om något annat parti dagligen.
Stringburka:De gamla diskussionerna som finns får vara kvar tillsvidare, men inga nya trådar om SD behöver skapas.
Bara Ta Allt:Längtar tills Sming hittar hit, han kommer bli så arg, så arg, så arg. Du har förstört hela hans UM-upplevelse.
Pannkakor:Vart Sverigedemokrater hänger på nätet:
Pannkakor:Kan också finnas några Sverigedemokratiska sympatisörer på Flashback men vissa där är lite skumma.
Sming:Kommer du eller er moderatorer hålla tråden ren från chat och dylikt. såsom Dazed and Confused och Kakaoxo redan hunnit med att göra i denna tråden? Annars kan ni väl inte begära att folk vill starta nya trådar om denna skulle vara för full med skräp?
Sming:Och även om personer med invandrarbakgrund oftare misstänks för brottet spelar faktorer som social bakgrund, inkomst och utbildning större roll än nationalitet.
Borgeus:Jag vill gärna veta vad SD anser om arbetskraftsinvandring. Är det en dålig sak?
Roll on:Såvitt jag vet så ser inte SD arbetskraftsinvandring som något dåligt, så länge det inte är från länder med alltför annorlunda kultur.
Sming:SD är ju ett numera ett konservativt parti i grunden, hur mycket vänsteranhängare än kallar dom för från allt till nazister till homofientliga. Och det är bland konservativa debattörer man finner Sverigedemokraterna.
Sming:ag är av den bestämda uppfattningen att mer invandring skulle skapa jobb för människor tar inte jobb dom skapar jobb"
Sming:ag tror att utbyte alltid gynnar och jag tror att det är bra med öppna gränser
SAmini:Du hittar bara amatorer i SD
SAmini:men bakom stangda dorrar kommer dess verkliga sida fram.
SAmini:Faktum ar att tappar flest ledamoter i kommunerna, hela DUBBELT sa mycket som genomsnittet av de andra partierna. Ar detta en tillfallighet?
SAmini:Nej... Dessa SD politiker som gatt med i partiet kande inte den illa luktande stanken jag varnar om,
SAmini:det fanns ingen som kunde representera dem. Vad betyder detta, jo, att forsta basta clown partiet hittar som ar beredd att lagga ner tid, ar garanterad att fa representera SD kommunalt...
SAmini:1, en clown som representerar SD.
SAmini:Jag skulle vilja kalla SD for vardekonservativa, med inslag av rasism
SAmini:Det finns inget konkret i dess partiprogram eller Akessons uttalande som kan defineras som rasism, men som sagt, lat er inte luras av det...
SAmini:Det bli ju trots allt lite svart att fiska roster ifall man med klarsprak skulle ga ut och saga att man vill ha ett land, fritt fran afrikaner och muslimer... o aven kristnasyrianer.
SAmini:I ratt arbetsklimat finns det ingen anledning till att fler i arbetsmarknaden skulle leda till okad procentuell arbetsloshet.
SAmini:Sa vitt jag vet sa ar man emot svenskaundervisningar for invandrare for att det ar "diskriminerande mot svenskarna".