Aviseringar
Rensa alla

2pac lever


Ämnesstartare

jag tror att 2pac lever...., för det första, i hans låt ghost så säger han i början " do you belive in ghosts ? be alive blac haze" blac haze fanns inte ens när de låten gjordes ! .... , 2 år efter hans död kommer det plötsligt nån snubbe som kallar sig blac haze som har en identisk röst med 2pac och har exakt samma flow och allt , plus ! , blac hazes första album hette resurrection som betyder uppståndelse ungefär.... ni som inte vet vem blac haze är kan lyssna här !

nån mer änn jag som tror att 2pac lever? , plus att det finns MYCKET mer "bevis" på att han lever


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det kan inte vara så att han hörde låten och sa "jag heter Blac Haze"? Och gjorde så att albummet hette resurrection?

Det finns ju tom "bevis" på att elvis lever. :/ Jag tror att 2pac är stone dead.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Det kan inte vara så att han hörde låten och sa "jag heter Blac Haze"? Och gjorde så att albummet hette resurrection?

Det finns ju tom "bevis" på att elvis lever. :/ Jag tror att 2pac är stone dead.

hahaha nej jag tror inte att han leker 2pac, ja tror hjan är 2pac lyssna på dethär grejjen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spfght:

hahaha nej jag tror inte att han leker 2pac, ja tror hjan är 2pac lyssna på dethär grejjen

Tyvärr så saknar jag ljud, så vi får väl ta det någon annan dag. 🙂 Överalla alla andra istället. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Tyvärr så saknar jag ljud, så vi får väl ta det någon annan dag. 🙂 Överalla alla andra istället. 😀

haha aja, kolla sen då [wink]


   
SvaraCitera
Issen

Violine:

Det finns ju tom "bevis" på att elvis lever. :/ Jag tror att 2pac är stone dead.

Ja men Elvis åkte ju bara hem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Ja men Elvis åkte ju bara hem

"Elvis has left the building!" XDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Ja men Elvis åkte ju bara hem

din mamma


   
SvaraCitera
Issen

Violine:

"Elvis has left the building!" XDDD

Men du har ju sett Men in Black

spfght:

din mamma

Jag tror bestämt jag pratade med dig om dedär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2Pac är tyvärr död.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

2Pac är tyvärr död.

Sett bilder på honom, när han ligger död.


   
SvaraCitera

Är inte en av dom stora anledningarna till att han är känd just pga att han är död och dog på det sättet han gjorde?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Är inte en av dom stora anledningarna till att han är känd just pga att han är död och dog på det sättet han gjorde?

Nej han är känd för vara den artisen som gick upp på top överdrivet snabbt.
snabbaste någonsin tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl allmänt känt att JFK, Elivs, Tupac mfl bor på nån söderhavsö nånstans.


   
SvaraCitera