Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Sep 2010, 23:59 I. Jag älskar orglar, cigarrer, evighetens förfall och saker som blåser varmluft.II. Jag vill bygga ett torn, en enorm konstruktion där alla mina drömmar ryms.III. Ibland vill jag vara en tonårsflicka i ett liv under skönare tider, eller adjektiv.
Lejonhjärta Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 4 Sep 2010, 00:00 Kan du inte räkna till tre min lilla vän. - Åtminstone så hör rubriken inte hemma med dina meningar.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Sep 2010, 00:01 Lejonhjärta:Kan du inte räkna till tre min lilla vän. - Åtminstone så hör rubriken inte hemma med dina meningar.Nej
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Sep 2010, 00:02 Jag vill känna din kropp emot minhöra pulsen slåDin mun tätt emot min hjärtat snabbar på
Lejonhjärta Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 4 Sep 2010, 00:03 Viljans Triumf:Jag vill känna din kropp emot minhöra pulsen slåDin mun tätt emot minhjärtat snabbar påHaha jag som lyssnar på ''Drömhus - Vill ha dig.'' bara för att den var längst ner på spellistan.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Sep 2010, 00:04 jag vill känna din själ som en vindpulsen slutar slådin hud kall mot min kinddöden faller på
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Sep 2010, 00:05 jag vill smeka din pung med min kindhöra pulsen slådin lunch tätt emot min(?)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Sep 2010, 00:44 Viljans Triumf:Hej sadhur står det till?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Sep 2010, 00:57 Slapping a Dinosaur:hur står det till?trött och sjuk men rätt bra, hur är det själv?
Snuttan Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 4 Sep 2010, 01:01 Viljans Triumf:jag vill känna din själ som en vindpulsen slutar slådin hud kall mot min kinddöden faller på