Forumet - 3 saker UM inte visste om dig!

3 saker UM inte visste om dig!

6985 0 218
Slapping a Dinosaur:

Jag har skjutit upp att gå till arbetsförmedlingen i en månad och gör ingenting om dagarna.

Jag skjöt upp att gå till arbetsförmedlingen i nästan ett år och har skjutit upp att söka jobb ordentligt i över ett år och snart är pengarna helt slut och jag är inte berättigad till A-kassa pga det förstnämnda.
Sterd:

Jag skjöt upp att gå till arbetsförmedlingen i nästan ett år och har skjutit upp att söka jobb ordentligt i över ett år och snart är pengarna helt slut och jag är inte berättigad till A-kassa pga det förstnämnda.

Jag har aldrig haft ett jobb(typ inte sökt något) samt har ingen inkomst överhuvudtaget pga att jag ej orkat söka jobb/bidrag eller whatever.

Spana också in:

1. jag är rädd för att ställa frågor då jag tror att människor ska tycka att jag är dum; är mkt rädd för att vara dum
2. tkr det är jättecoolt och intressant att alla sektioner på kth har egna drinkar, längtar redan till nästa pubrunda för att kunna undersöka de jag ej hunnit smaka
3. vill jätte, jättegärna bli phösare nästa år och få bära schmeck och frack med massor av märken på!!
1. har haft samma strumpor i tre dagar nu[blush] men dom är fina

2. har en önskan om att åka tåg länge, långt bort. röka cigaretter och dricka sprit med främlingar. glömma min hemstad men en dag återvända med melankoli och nostalgi i ögonen, träffa en vän och bli gammal och dö ensam.

3. ogillar mina föräldrar utav dåliga anledningar.