Aviseringar
Rensa alla

3D glasögon


Ämnesstartare

får man 3d glasögonen när man går på en 3d bio?


   
Citera
Ämnesetiketter

ja jag var nyss på skräckfilmsaken du får 3d glajjer
innan du går in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får man behålla de sen?


   
SvaraCitera

haha jadå, klart man får. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeye 🙂[cool]


   
SvaraCitera

Känns lite 80-tal på nå sätt...[rolleyes]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Sure,time and place? [crazy]

Cosmonova hade jättebra såna filmer förut. Vette fan om dom finns kvar, men det var skitskoj filmer. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Cosmonova hade jättebra såna filmer förut. Vette fan om dom finns kvar, men det var skitskoj filmer. [bigsmile]

Mm har sett nån film där då det kändes som om man var mitt bland en massa spindeljävlar,något obehagligt faktiskt [shake]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Mm har sett nån film där då det kändes som om man var mitt bland en massa spindeljävlar,något obehagligt faktiskt [shake]

Jag såg nån som handlade om en professor och hans robot som förklarade vad 3D var för något samtidigt som dom var tvungna att fixa nåt. Sen några år senare såg jag uppföljaren på den. Dom var skitkul kommer jag ihåg.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Jag såg nån som handlade om en professor och hans robot som förklarade vad 3D var för något samtidigt som dom var tvungna att fixa nåt. Sen några år senare såg jag uppföljaren på den. Dom var skitkul kommer jag ihåg.

Mm den såg jag i Florida vid Epcot-center eller vafan det hette. Vill minnas att en orm högg mot mig och dem fick det att kännas som om en råtta kröp vid benet på mig.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Mm den såg jag i Florida vid Epcot-center eller vafan det hette. Vill minnas att en orm högg mot mig och dem fick det att kännas som om en råtta kröp vid benet på mig.

Ormen kommer jag mycket väl ihåg ja. Inte råttan däremot.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Ormen kommer jag mycket väl ihåg ja. Inte råttan däremot.

Kanske inte fanns vid Cosmonova? Snåla jävlar...[mad]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Kanske inte fanns vid Cosmonova? Snåla jävlar...[mad]

Jaa.[sad] Fast jag tycker om Cosmonova ändå, aslängesen jag var där bara.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Jaa.[sad] Fast jag tycker om Cosmonova ändå, aslängesen jag var där bara.

Är faktiskt lite coolare där kan jag hålla med om i Florida körde dem inte ens i taket utan på en vanlig bioduk.. [sad]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Är faktiskt lite coolare där kan jag hålla med om i Florida körde dem inte ens i taket utan på en vanlig bioduk.. [sad]

Meh! Vilka töntar! [n]


   
SvaraCitera