Aviseringar
Rensa alla

3kant


Ämnesstartare

som kille hur skulle ni vilja ha eran trekant som å hur vill ni Tjejer ha den som tänkte mer om de ska va 2 tjejer å 1 kille med eller tvärtom


   
Citera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådär vill jag ha mina trekanter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja dom är goda dom.men de va inte riktigt sånna ja tänkte på.hehe


   
SvaraCitera

Interpunktering.


   
SvaraCitera

Mina ögon gör ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, jag är kille. Ska jag ha trekant så ska det fan mig inte inkludera några tjejer i den alls. Tjejer bara förstör. Jag afttar inte hur nån kan tycka de är sexuellt upphetsande [sad]

De som är söta och fina... och gulliga och vackra [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle ja klara av å tillfredatälla 2 tjejer skulle de va underbart.men klara man inte en så känns de svårtt.isf bara oralsex på dom i flera timmar då.men de är nog inte n tjejs dröm ha ja fått för mig.pinsamt å inte klara av å pippa ens


   
SvaraCitera

Med två tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

telitubbies är ju ett måste!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hadde mthållig skulle de va häftigt å ge 2 tjejer skönt sex.men pinsamt när de alltid går allt från 5 sekunder till en halv min som längst.mins den tjejen ja hadde förut om hon å ja skulle ha en 3a så skulle ja behöva en kille till hjälp för hon menade på att ja inte skulle klara av å ge 2 tjejer bra sex...


   
SvaraCitera

killethe1:

mins den tjejen ja hadde förut om hon å ja skulle ha en 3a så skulle ja behöva en kille till hjälp för hon menade på att ja inte skulle klara av å ge 2 tjejer bra sex...

jag tror att jag vill dejta henne.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OnT: Vill ha en 2kant med två killar. Macktorsken och en till. Vill att dom knullar varandra medan jag tittar på och onanerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe vi är inte ihop i dag.men hon skulle nog viljaa haft dig där under den tiden de va ja å hon.tråkigt å inte kunna ge de hon ville ha bara


   
SvaraCitera

Två killar, en tjej. Tjejen har ju flera "hål". [y]


   
SvaraCitera