Aviseringar
Rensa alla

3mm töjning


Ämnesstartare

Har bara 5 än [tired] Men går typ upp en mm per dag eller nå [smile] ska stanna när de är typ 1 cm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Är inga problem att ta ett 2.4mm hål på en gång, sen är det lite jobbigare att ta större men det går. Jag drog upp mitt lilla 1.6 till 6mm på två dagar och hade inga problem och det gjorde inte ont. Sen tog jag 6-10 på 3 dagar.

Jag tog ett 3mm direkt så det vet jag.
Men aj, de verkar ju göra jätteont. Mitt har precis börjat läka och de har ändå gått typ 2 veckor. Funderar dock på om jag ska våga gå på 6 mm direkt från 3mm. Eller om jag ska öka med 1mm i taget. Men jag har ganska hög smärttröskel iofs.


   
SvaraCitera

POPEXPRESS:

Herre gud, det är upp till var och en hur stor man vill ha

precis!. jag ska töja, men bar atill 1.6. så ja kan ha lite tjockare ringar. nu har ja såna där som just se pass e 0.4mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde om gigantiska 120mm töjningar inatt. Jag satt och plockade bland olika töjningar, fanns fyrkantiga, ovala, random mönster, tunnlar, pluggar, åh att det bara var en dröm[cry] Ska töja mer någon dag tror jag. när jag orkar[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Drömde om gigantiska 120mm töjningar inatt

Dom är inte snygga [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Dom är inte snygga [sad]

dom var skitcoola i drömmen, vill dock inte ha såna själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

dom var skitcoola i drömmen, vill dock inte ha såna själv

Det vet jag dock inget om och jag hoppas att du inte vill förstöra dina öron så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Det vet jag dock inget om och jag hoppas att du inte vill förstöra dina öron så mycket.

Vill ha 26 & 14 om det är möjligt[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Vill ha 26 & 14 om det är möjligt[zzz]

Det är väl inte så farligt ifall vi pratar mm och det går [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Det är väl inte så farligt ifall vi pratar mm och det går [party]

har väldigt väldigt små öronsnibbar och det är rätt tajt med 20 och 10nu alltså menmen[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

har väldigt väldigt små öronsnibbar och det är rätt tajt med 20 och 10nu alltså menmen[sad]

Men du får väl försöka lite, du känner när du inte kan töja mer ju [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Men du får väl försöka lite, du känner när du inte kan töja mer ju [cute]

svårt att avgöra, tror 20an blir svår att öka, den har inte så mycket plats omkring sig. 10an däremot kanske kan bli lite större, men vill inte öka 10an om jag inte kan öka 20an 🙁
det andra örat däremot har ju bara en 20a så den blir nog större så småningom [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

svårt att avgöra, tror 20an blir svår att öka, den har inte så mycket plats omkring sig. 10an däremot kanske kan bli lite större, men vill inte öka 10an om jag inte kan öka 20an 🙁

Det går mer än vad man tror faktiskt [cute]

lilasmet:

det andra örat däremot har ju bara en 20a så den blir nog större så småningom [cute]

Låter trevligt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har 20 och 16, den som är 16 har jag töjt ut och sen dragit ihop och töjt ut nån gång för att det ska bli mer hud att kunna töja så inte snibben blir så tunn.
Vill man ha en frisk töjning och är man seriös med sin töjning och vill att den ska se bra ut så stressar man inte.

Efter 1 månad har örat skapat ny hud för att kunna göra ännu en mm men man behöver inte riktigt vänta en månad men man ska absolut inte stressa om man är seriös.
Gör man för snabbt blir snibben tunn och om man vill ha över 20 mm ska man absolut ta det lugnt.

Mitt öra som är 20 blir fortfarande större, den har då inte slutat växa.

Har man gjort allt man kan för att få örat större och skaffa mer hud så kan man alldig gå till en piercare eller liknande som skär upp nån mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaa fan vilket gulligt litet smycke.
Äsch fan.
Hellre en liten fjuttig töjning än en gayig ring så folk borde inte klaga [wink]

Min töjning får nog stanna på 10mm,
ska försöka hålla mig från att töja mer men blev riktigt sugen nu.


   
SvaraCitera