Aviseringar
Rensa alla

3vligt med gäster som frågar om man är barnbarn i hus1


Ämnesstartare

åh bara "jaha är du 20, du ser ju inte så gammal ut"

men tack så mycket[tard]


   
Citera

hehe inte lätt att vara blivande japan[crazy]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh ba "ah min dotter är 16 men.."

"öh "ok" ser jag yngre ut än 16 el va?"
dessutom hade jag och min kusin (hans flickvän) precis innan pratat om att jag var hemma från stockholm typ...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

öh "ok" ser jag yngre ut än 16 el va?"

om 20 år kommer du inte önska annat[wink][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

om 20 år kommer du inte önska annat[wink][crazy]

vill nog aldrig mer i mitt liv någonsin se ut som 16...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vill nog aldrig mer i mitt liv någonsin se ut som 16...

var det så illa eller?[crazy] när du närmar dig 45+ har du nog en annan uppfattning[wink]


   
SvaraCitera

du borde döda dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

var det så illa eller?[crazy] när du närmar dig 45+ har du nog en annan uppfattning[wink]

Blivande_japan:

vill nog aldrig mer i mitt liv någonsin se ut som 16...

hur är det med läsförmågan..?[tard]

BadAssLezbo:

du borde döda dom

men seriöst, hur lyckas man ens förolämpa 2 människor samtidigt första gången man hälsar på hos dem. vafan blir irriterad och sen försöka släta över det FU

Dold text: ja det är känsligt det här med min hur gammal jag ser ut att vara osv


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hur är det med läsförmågan..?

perfekt[cool]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men seriöst, hur lyckas man ens förolämpa 2 människor samtidigt första gången man hälsar på hos dem. vafan blir irriterad och sen försöka släta över det FU

hade d dålig syn lr?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Dold text:

ah ja va askort förut så blev skitsur när alla trodde ja va 00a. sen blev ja lång och alla tror ja e 98a å 97a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

perfekt[cool]

BadAssLezbo:

hade d dålig syn lr?

nä, men först kom bara jag ut i hallen så pratade jag lite med min kusin hon typ bara "ah du är hemma från stockholm nu blabla" jag bara "ah" sen skulle han hälsa jag bara "X" så sa han ej sitt namn ens [shake] sen sa han "ah du är barnet i huset, eller barnbarnet..?" jag: "[tard]"

sen kom min mor så berättade min kusin att han sagt d typ och sen blev det jätteweird stämning och alla försökte släta ut det och d slutade med att han typ drog upp sin 16-åriga dotter såg nog ännu mer "[tard]" ut då

visst, en del tkr jag ser ung ut och så, men det är ju inte direkt som att de i kassan på systemet ser ut: "[tard][tard]" när jag handlar där

åh[mad]

min kusin hittar fan alltid massa konstiga cp:n + han ska hit på påsk också


   
SvaraCitera

nä ja promenerade så sa en man "oj vilken fin flicka som är ute och går" till mig helt seriöst. Men ja tog de som en komplimang. Det gäller att ta allt som en komplimang [smile][smile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

nä, men först kom bara jag ut i hallen så pratade jag lite med min kusin hon typ bara "ah du är hemma från stockholm nu blabla" jag bara "ah" sen skulle han hälsa jag bara "X" så sa han ej sitt namn ens [shake] sen sa han "ah du är barnet i huset, eller barnbarnet..?" jag: "[tard]"

sen kom min mor så berättade min kusin att han sagt d typ och sen blev det jätteweird stämning och alla försökte släta ut det och d slutade med att han typ drog upp sin 16-åriga dotter såg nog ännu mer "[tard]" ut då

tror han va tard [blush]

Blivande_japan:

min kusin hittar fan alltid massa konstiga cp:n + han ska hit på påsk också

ja hämtar spaden om du hämtar sopsäcken?


   
SvaraCitera