Aviseringar
Rensa alla

413 Request Entity Too Large nginx/1.0.4


Ämnesstartare

413 Request Entity Too Large
nginx/1.0.4

Fixa skiten, försökte göra en poll dubblade gånger och detta kommer fram... får börja om igen...


   
Citera
Ämnesstartare

Antar att du försökte bifoga en bild? De får bara vara max 1mb, annars ploppar det där felmeddelandet upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Antar att du försökte bifoga en bild? De får bara vara max 1mb, annars ploppar det där felmeddelandet upp.

Ja, i så fall bör ni åtminstone kunna göra så att man kan gå tillbaka till sin påbörjade tråd så att man inte behöver göra om allt igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

Ja, i så fall bör ni åtminstone kunna göra så att man kan gå tillbaka till sin påbörjade tråd så att man inte behöver göra om allt igen.

Det funkar inte att bara klicka på bakåtpilen i din browser?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Det funkar inte att bara klicka på bakåtpilen i din browser?

Jag använder Firefox och när jag gör det så kommer jag bara till sida att göra en ny tråd, vad jag skrivit och annat finns ju ej kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

Jag använder Firefox och när jag gör det så kommer jag bara till sida att göra en ny tråd, vad jag skrivit och annat finns ju ej kvar.

Ajdå, det var ju inte bra. Jag ska kolla om det är något vi kan fixa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Ajdå, det var ju inte bra. Jag ska kolla om det är något vi kan fixa!

goodie!

Vet att det finns någon funktion där pop-upp meddelandet kommer upp som en ruta fast sidan du har gjort din tråd och så är kvar så att du bara kan fortsätta och tex ta bort bilden då den är för stor.


   
SvaraCitera

Använd en bra webläsare så löser det sig nog me din text ska du se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Använd en bra webläsare så löser det sig nog me din text ska du se.

Så om du vet en webbläsare som kirrar detta så säg till.


   
SvaraCitera

Aengslig:

Så om du vet en webbläsare som kirrar detta så säg till.

om du använder opera är din text alltid kvar om du trycker dig tillbaks en sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om du använder opera är din text alltid kvar om du trycker dig tillbaks en sida.

ok, men skulle ändå vara en bra grej ifall man fixa det för firefox då många använder det.


   
SvaraCitera

Aengslig:

ok, men skulle ändå vara en bra grej ifall man fixa det för firefox då många använder det.

Man kan ju inte anpassa allt efetr att folk använder dåliga webbläsare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Man kan ju inte anpassa allt efetr att folk använder dåliga webbläsare.

Firefox är inte dålig bara för att sidan inte anpassar sig till var majoriteten av världen använder sig av!


   
SvaraCitera

Aengslig:

Firefox är inte dålig bara för att sidan inte anpassar sig till var majoriteten av världen använder sig av!

Är väl fler tillfällen än när man använder um som det kan vara förbannat bra att webbläsaren sparar texten man skrivit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Är väl fler tillfällen än när man använder um som det kan vara förbannat bra att webbläsaren sparar texten man skrivit.

Det är ju bara här det cpar sig


   
SvaraCitera