Aviseringar
Rensa alla

5 frågor till Killar & Tjejer!!


Ämnesstartare

5 frågor till killar:

1. Ålder?
2. Bryr du dig om storleken på din flickväns bröst?
3. Bryr du dig om hur din flickväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form osv)
4. Brukar du tänka på hur din flickvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp?
5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere (form, storlek osv)?

5 frågor till tjejer:

1. Ålder?
2. Bryr du dig om/tänker du ofta på storleken på dina bröst?
3. Bryr du dig om hur din pojkväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form, storlek osv)
4. Brukar du tänka på hur din pojkvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp?
5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere (form osv)?

Jag tror att det är många tjejer och killar som vill veta hur de andra könet tänker kring de här frågorna. Det vill i alla fall jag :d


   
Citera

Är du extremt ytlig eller inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elmas:

1. Ålder?

21år

Elmas:

2. Bryr du dig om storleken på din flickväns bröst?

Nej.

Elmas:

3. Bryr du dig om hur din flickväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form osv)

Ja.

Elmas:

4. Brukar du tänka på hur din flickvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp?

Nej?

Elmas:

5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere (form, storlek osv)?

Jag är nöjd.


   
SvaraCitera

1. 16 år
2. Ja
3. Ja
4. Ja
5. Ja


   
SvaraCitera

Elmas:

1. Ålder?

18

Elmas:

2. Bryr du dig om storleken på din flickväns bröst?

nej

Elmas:

3. Bryr du dig om hur din flickväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form osv)

ja

Elmas:

4. Brukar du tänka på hur din flickvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp?

ibland

Elmas:

5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere (form, storlek osv)?

spela roll, men kan la raka sig iaf, men antar att du inte syftade påd et


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. 17, snart 18
2. Jag tänker på det ibland. De kunde varit större, men jag bryr mig inte så mycket längre. Brydde mig mer förut 😛
3. Nej
4. Ja
5. Njae.. man får acceptera att man ser ut som man gör. När man gjort det blir man nöjd. Alla är ju olika. Man kan alltid hitta "fel" på sig själv som ingen annan bryr sig om.


   
SvaraCitera

1. Ålder? lagom
2. Bryr du dig om/tänker du ofta på storleken på dina bröst? ja. ibland. är inte fixerad, de sitter där. fine. har ganska stora tuttar till min kropp så är väl rätt nöjd.
3. Bryr du dig om hur din pojkväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form, storlek osv) nee. så länge han inte är vaxad som en jävla 12åring så är det lugnt för mig.
4. Brukar du tänka på hur din pojkvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp? ja. vill väl att han ska tycka jag är sexig. och det tycker han så det är ju najs. vill gärna att andra ska tycka att han har en fin flickvän också.
5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere (form osv)? ja, det är klart jag bryr mig. men lägger ingen vikt vid det.


   
SvaraCitera

Elmas:

2. Jag tänker på det ibland. De kunde varit större, men jag bryr mig inte så mycket längre. Brydde mig mer förut 😛

det skall inte vara stora bröst [y]


   
SvaraCitera

Elmas:

1. Ålder?

18år om ett par dagar

Elmas:

2. Bryr du dig om storleken på din flickväns bröst?

Ja, självklart? Vill ju inte kännas som om man är tillsammans med en 12-åring...

Elmas:

3. Bryr du dig om hur din flickväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form osv)

Nja, har aldrig brytt mig i något förhållande såhär långt...

Elmas:

4. Brukar du tänka på hur din flickvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp?

Ja. Inte särskilt ofta dock, men det händer...

Elmas:

5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere (form, storlek osv)?

Jag är nöjd, och beundran till mig själv är allt vad jag bryr mig om "där nere"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

vill gärna att andra ska tycka att han har en fin flickvän också.

Samma här 😛 Vill att han ska vara stolt över mig och att han ska vilja visa upp mig inför sina vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla ni killar som säger att ni bryr er om hur er flickväns könsorgan ser ut, vad gör ni om ni upptäcker att hon är riktigt hårig och väldigt extremt formad/lite "missbildad" (HAHA) där nere?

Hello guys, vad gör ni DÅ? :S Älskar man någon skiter man väl i det?


   
SvaraCitera

Elmas:

Alla ni killar som säger att ni bryr er om hur er flickväns könsorgan ser ut, vad gör ni om ni upptäcker att hon är riktigt hårig och väldigt extremt formad/lite "missbildad" (HAHA) där nere?

Hello guys, vad gör ni DÅ? :S Älskar man någon skiter man väl i det?

Om hon är som du säger missbildad är det väl inget att göra åt. Men jag hade bett henne raka sig eller eventuellt att vi kunde göra det tillsammans, om hon vägrade hade jag bett snällt, om hon ändp vägrade vette tusan vad jag hade gjort. Jag hade ju inte gått ner iaf 😛 Nä men hon skulle väl få anpassa sig lite..


   
SvaraCitera

Heteronormativt!!!!!!!111111

1. Ålder - 16
2. Bryr du dig om storleken på din flickväns bröst -[zzz]
3. Bryr du dig om hur din flickväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form osv) -[zzz]
4. Brukar du tänka på hur din flickvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp - [zzz]
5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere - [zzz]


   
SvaraCitera

1. Ålder?
23.

2. Bryr du dig om storleken på din flickväns bröst?
Inte överdrivet. Finns för- och nackdelar med både stora och små.

3. Bryr du dig om hur din flickväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form osv)
Om hon inte har ett par rediga fläskotletter som blygdläppar och ser ut som mörkaste djungeln så bryr jag mig inte överdrivet om det.

4. Brukar du tänka på hur din flickvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp?
Japp. Får sätta igång med gymet igen.
5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere (form, storlek osv)?
Klart. Men den ser ju tämligen normal ut så det duger antar jag.


   
SvaraCitera

Elmas:

1. Ålder?

16

Elmas:

2. Bryr du dig om storleken på din flickväns bröst?

ja, gillar små bröst

Elmas:

3. Bryr du dig om hur din flickväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form osv)

kanske, inte hittills

Elmas:

4. Brukar du tänka på hur din flickvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp?

konstant

Elmas:

5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere (form, storlek osv)?

bara när det är kallt


   
SvaraCitera