Aviseringar
Rensa alla

500 Wii Points gratis!


Ämnesstartare

Tydligen så fick jag inte skriva ut min friendcode men PM:a mig så får ni den. Väljer ni mig som "hjälpare" så har ni chans att få ett av dom VC-spel jag lottar ut sen när jag fått ihop 20 personer. Bl a: Donkey Kong Country 2, Zelda: ALttP, Super Metroid, Super Mario Bros 2 och 3


   
SvaraCitera

men hallå, om man redan har en friendcode då? kan man inte få 500 gratis endå? [sad]


   
SvaraCitera

Om jag vill få ytligare 500 poäng måste jag vara hjälparen då?
eller funkar det igen att bli hjälp av en annan hjälpare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sotsaken:

men hallå, om man redan har en friendcode då? kan man inte få 500 gratis endå? [sad]

Jag förstår inte riktigt.

Hakuna matata:

Om jag vill få ytligare 500 poäng måste jag vara hjälparen då?
eller funkar det igen att bli hjälp av en annan hjälpare?

Du måste vara hjälparen.

Sry för långsamma svar. UM har spamskydd på nya medlemmar : /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första inlägget blev editat lite konstigt. Såhär ska det vara:

1. Gå in på Wii Shop.
2. Klicka på Connection Ambassador Promotion.
3. Klicka på Person Who Was Helped.
4. Skriv in din "hjälpares" Friend code. Du kommer nu få svara på tre frågar, välj vad som helst.
5. Ge din hjälpare din egen Friend Code. Din hjälpare kommer nu knappa in din Friend Code på ett annat ställe. Ni kommer nu båda tilldelas 500 wii points.

Du hittar din Wii Friend Code genom att gå till Wii menyn och klicka på brev-ikonen längst ner till höger, sedan Create Message och till sist Adress book. Där står din Wii Friend Code som består av 16 siffror.

Vill du att jag ska vara din hjälpare så skicka ett PM.


   
SvaraCitera

såg det nyss att jag redam var registerad :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

såg det nyss att jag redam var registerad :/

Vad är det du vill göra?


   
SvaraCitera

Var bara en annan person som vart uppkoppad sen långt tillbaks, som skulle prova lägga in mej, så att han också kunde få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

Var bara en annan person som vart uppkoppad sen långt tillbaks, som skulle prova lägga in mej, så att han också kunde få.

Man kan bara bli "hjälpt" en gång.


   
SvaraCitera

Jo såg det 🙁

Hur många har du hjälp nu föresten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

Jo såg det 🙁

Hur många har du hjälp nu föresten?

9 st : ) det går framåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon idag kanske?


   
SvaraCitera

Rovfågelsång:

jag förstår inte riktigt.

men, vadå? måsta man skriva in sin friendcode på internet? jag har aldrig gjort det på internet utan bara sökt efter ett "nät" på wiiet och då hittade jag ett, fick en friendcode och kunde lira online. kan inte jag få 500 gratis points dÅ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sotsaken:

men, vadå? måsta man skriva in sin friendcode på internet? jag har aldrig gjort det på internet utan bara sökt efter ett "nät" på wiiet och då hittade jag ett, fick en friendcode och kunde lira online. kan inte jag få 500 gratis points dÅ?

Det viktiga är att det inte får ha gått mer än 30 dagar sedan du var inne på Wii Shop första gången. Om det inte var det så kan du få 500 wii points. Skriv PM till mig om detta är fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gjorde en youtube-video som visar hur man gör:


   
SvaraCitera