Aviseringar
Rensa alla

64-bitars Vista, hur bra fungerar det?


Ämnesstartare

Körde 64-bitars för kanske 2 år sedan då Vista var helt nytt. Det var ingen angenäm upplevelse direkt. Lyckades t.ex. varken hittade drivers till WLAN eller Bluetooth.

Nu har jag en dator med 4 GB ram som jag helst vill kunna nyttja fullt ut. Känns fel att låta nästan 1 GB ligga och skräpa.

Ni som kör 64-bitars: Har ni haft några problem som ni tror är relaterade till detta? Vilka i så fall? Har ni lyckats lösa dom?


   
Citera

kör själv inte 64-bitars vista, men tror dom flesta problemen är som bortblåsta nu med Sp1 och att fler drivrutiner har kommit ut sen två år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo det är det jag också misstänker, men skulle vilja ha erfarenheter från användare


   
SvaraCitera

Husknuten:

Jo det är det jag också misstänker, men skulle vilja ha erfarenheter från användare

Gå in och läs på det utmärkta datorforumet alltomvista.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Husknuten:

Ni som kör 64-bitars: Har ni haft några problem som ni tror är relaterade till detta? Vilka i så fall? Har ni lyckats lösa dom?

Jag kör Vista 64-bitars. Allting fungerar klockrent, bortsett från att det kan bli åt helvetes mycket problem när man ska gå in i en miljö där flertalet datorer är XP-datorer. Vista mot vista fungerar hur jävla bra som helst, men när XP-datorer blir inblandade så brukar kontaken mellan dom vara totalt död.

Mjukvara/Drivrutiner osv har fungert ypperligt. Aldrig något problem.. allt tankas ner automatiskt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga problem med min Vista64.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera