Aviseringar
Rensa alla

6kg muskler på va 1månad?


Ämnesstartare

det har jag gjort ett halv år innan det så simma jag på elit nivå[smile]

men det e bara 2 veckor kvar så hoppas bara jag får 3.000 av far men han lova så jag får nog det [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera

tycker inte det låter särskilt förankrat i verklligheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förankrat??


   
SvaraCitera

tommy1357:

förankrat??

[love]


   
SvaraCitera

Ehum dom som lever på tillskott och gör inget annat än att gymma går väll upp...4 kg på ett år? Och om du nu var simmare på elit nivå borde du väll redan ha en hel del muskler?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir irriterad när man ser folk som inte har en aning om muskel byggande och vill sedan ha 6kg på en månad.


   
SvaraCitera

tommy1357:

tja, jag undrar om det e sant att man kan skaffa ca 6kg muskler på 1månad jag tkr det låter omöjligt men jag vet inte så jag frågar er är det sant?[smile]

Om du blir som jag färdig växt så om lyfter jag 5 gånger i veckan i en timme per dag, med fokus och intensitet hela året om. Detta plus om jag har perfekt diet så kan jag förvänta mig att få ungefär 2.26 kg på ett år och om jag skit bra gener så kanske jag får det dubbla

2.26 kg låter inte mycket. Men om du börjar nu och sedan om du blir 21 år så får du 2,26 kg x 7, vilket det blir en hel del.

Här är en träning som passar dig i din ålder till du fyller 17 år.


   
SvaraCitera

Floppsen:

Ag gick upp 34kg muskler på 2 månader [no-no]

Skönt att veta att tabletterna fungerar som dom ska.


   
SvaraCitera

Vart satte dom sig? [rolleyes][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tommy1357:

jag ska börja gyma om ca 2 månader jag tänkte mig träna måndagar tisdagar och onsdagar å då gymmar jag i 60min å sen springer i ca 15-25min räcker det tro?? 😛

ja det räcker säckkert jag tränar 5 tim i veckan så det räcker säckert
[wink]


   
SvaraCitera