Aviseringar
Rensa alla

71 kilo..med magsjukdom =(


Ämnesstartare

tjena...jag är kill o väger 71 kilo..oo är ca 170 lång...jag har lite manboobs =(..o min mage e vidrig..i min mening :S..o min sjukdom gör att jag inte kan träna eller..så men ska operera mig snart..vilket kanske blir en vändpunkt..ville bara höra vad ni tycker ?..e 14..o 15 om 6 månader


   
Citera
Ämnesetiketter

........


   
SvaraCitera

vilken magsjukdom?


   
SvaraCitera

......


   
SvaraCitera

Får du inte ens röra på dig? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Får du inte ens röra på dig? :s

hehe joo men..jag kan liksom inte...måste gå på toa...ofta...e hemma 24/7..har ej varit i skolan på 2 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

vilken magsjukdom?

morbus crohns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

........

........


   
SvaraCitera

morbous:

hehe joo men..jag kan liksom inte...måste gå på toa...ofta...e hemma 24/7..har ej varit i skolan på 2 år

Aha, vad förjävligt. Men kommer det bli bättre efter den här operationen? Du kan väl träna hemma?


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Aha, vad förjävligt. Men kommer det bli bättre efter den här operationen? Du kan väl träna hemma?

joo tror det..får påse på magen..:S...vi har inget gåband...30sec-1min kan va avgörande..mellan att duasha eller inte..så vill ej va lång ifrån huset..va om viken/min kroppsfor :S?


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

......


   
SvaraCitera

morbous:

joo tror det..får påse på magen..:S...vi har inget gåband...30sec-1min kan va avgörande..mellan att duasha eller inte..så vill ej va lång ifrån huset..va om viken/min kroppsfor :S?

Okej, men gör typ... armhävningar, situps, köp hantlar? Sök på Google finns ju fullt med övningar man kan göra vad som helst... man behöver inte alltid ha redskap.


   
SvaraCitera

morbous:

morbus crohns

trist

morbous:

joo tror det..får påse på magen..:S...vi har inget gåband...30sec-1min kan va avgörande..mellan att duasha eller inte..så vill ej va lång ifrån huset..va om viken/min kroppsfor :S?

du har antagligen en läkare? be om tips, fråga ifall du kan träna trots din sjukdom, om det är det du vill.

morbous:

.jag är kill o väger 71 kilo..oo är ca 170 lång.

låter inte jättemycket?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera