Aviseringar
Rensa alla

80-åring knivskuren i halsen.


Ämnesstartare

Länk

Nå, vad tycker ni? Diskutera! [tard]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Och Ikeas "länge leve mångfalden" reklam som annonserades under artikeln får mig att tänka i vissa banor..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trigoria:

Och Ikeas "länge leve mångfalden" reklam som annonserades under artikeln får mig att tänka i vissa banor..

Hehe, den passar bra där. Dock är jag ganska säker på att det inte var något invandrarbrott.

Men är det inte lite sjukt att en 15-åring sticker en kniv i halsen på en 80-åring bara p.g.a frasen ''Flytta på dig!''? [censur]
Även om gubben överlevde så kommer han ju troligen inte vara varken trevligare eller socialare än en grönsak för resten av livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pakanajuhla:

Dock är jag ganska säker på att det inte var något invandrarbrott.

Va grundar du det på?


   
SvaraCitera

cutt cutt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trigoria:

Va grundar du det på?

Syrran går på Eriksbergsskolan i Uppsala och tror sig veta vem det var.


   
SvaraCitera

Pakanajuhla:

Syrran går på Eriksbergsskolan i Uppsala och tror sig veta vem det var.

Hoho, fan jag ar i Uppsala nu jag. Skulle garna vilja veta vem vilken idiot det ar.

Hatar kriminella svin, speciellt de som dodar helt oskyldiga manniskor. Det enda de fortjanar ar livslang tortyr, dodsstraff ar for lindrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, ungarna har ingen respekt helt enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte särskilt förvånande att sådant här inträffar. Vissa ungjävlar som går i exempelvis 3:an, kallar ju ofta sina lärare för hora och dylikt, utan att någon ens reagerar. Jag fattar inte vad det är som inträffat de senaste 10-15 åren. På min tid nöjde vi oss med att kalla vuxna för kärring alternativt gubbjävel. Varför är inte de där ungdomarna satta på anstalt sedan länge?
Någon måste väl ändå ha märkt att de har något allvarligt fel i skallen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Varför är inte de där ungdomarna satta på anstalt sedan länge?
Någon måste väl ändå ha märkt att de har något allvarligt fel i skallen.

Man kan ju tycka det

Comhem:

Vissa ungjävlar som går i exempelvis 3:an, kallar ju ofta sina lärare för hora och dylikt, utan att någon ens reagerar

Det blir bara värre och värre


   
SvaraCitera

sylar:

Hatar kriminella svin

Laddar du ner mp3or, filmer och annat från internet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flicka_n:

Man kan ju tycka det

Såväl föräldrar som lärare och andra vuxna låter ungar som går i så låga årskurser som 7:an, stå och röka på skolgården och klä ut sig till mörkrets hämnare.

flicka_n:

Det blir bara värre och värre

Det var bättre förr.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Laddar du ner mp3or, filmer och annat från internet?

Nej, faktiskt inte om jag ska vara arlig. Jag brukar lyssna pa gratis internetradio och jag kor ett gratis operativsystem. Filmer brukar jag inte vara mycket for att se, kanske om nagon drar hem nagon och ska kolla. TV-serier brukar jag daremot ladda hem och se ibland.

Dock sa ar det idiotiskt att komma med ett sadant patetiskt indirekt motargument. Det tyder bara pa hur kriminellvaenlig du sjalv ar. Troligtvis sa ar du ute och misshandlar gamla damer sjalv, sa du tar at dig och maste namna faktum att nerladdning ocksa ar olagligt sa att du sjalv tror att det ar ratt att gora valdsbrott.

Jag hatar inte nagon som laddar hem saker olagligt. Min definition av kriminell ar de som begar valdsbrott och liknande. Varldens avskum. Man ar dum i huvudet om man jamfor nagon som laddar hem en mp3-fil, med en som ger sig pa en oskyldig manniska med kniv sa att denne far en hjartinfarkt och i stort sett hela livet blir forstort for.

Kom inte och skriv att du inte har pastatt nagot sadant nu, for din fraga tyder exakt pa detta..


   
SvaraCitera

sylar:

text

Okej, haschrökare då?


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Okej, haschrökare då?

Upp till dem att roka hasch. Sa lange de inte borjar ge sig pa folk pa grund av eventuellt missbruk eller av nagon annan anledning.


   
SvaraCitera