Aviseringar
Rensa alla

9 frågor till tjejer


joddla
Ämnesstartare

1. Ålder??
2. Är du nöjd med din kropp ?
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?
5. Är du nöjd med ditt kön?
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)


   
Citera

1. Ålder?? - 15
2. Är du nöjd med din kropp ? - nja, eller ja. alltså den är helt okej.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? - japp.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? - storleken är lagom, men mina tuttar ser små ut för att jag är så bredaxlad :<
5. Är du nöjd med ditt kön? - nja, skulle kunna vart finare men också mkt fulare.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? - ja, jag sparar en toffs
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? - nja
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? - HAHAHA NEJ, den är snygg
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) - ja pappa blir arg annars


   
SvaraCitera

joddla:

9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)

Hm... intressant fråga i förhållande till de andra.


   
SvaraCitera

1. Ålder?? 15
2. Är du nöjd med din kropp ? ja
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? kanske ta bort lite fett kring midja/lår
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? nej, de e lite stora...
5. Är du nöjd med ditt kön? öhhm....de tror jag
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? fixar till det
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? ja
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? nej jag jämför inte, men min kropp är normal.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) ja men självklart


   
SvaraCitera

joddla:

9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)

[ops][wink]


   
SvaraCitera

joddla:

1. Ålder??

18

joddla:

2. Är du nöjd med din kropp ?

nej

joddla:

3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??

fettsuga innerlåren.

joddla:

4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?

nja, B-kupa

joddla:

. Är du nöjd med ditt kön?

ja

joddla:

6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?

ibland. (helt)

joddla:

7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?

Nej

joddla:

8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?

ja.

joddla:

9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)

nope


   
SvaraCitera
zIGGE

ormöga:

nope

Du är laat, laaaat, LAAAAAAAAAAAAT


   
SvaraCitera

1. Ålder?? -15
2. Är du nöjd med din kropp ? -Ja
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??- Nej
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?- Ja
5. Är du nöjd med ditt kön?- Ja
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?- Ansat
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?- Är nog 50/50
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?- Ibland, men bara för att det är kul, hehe.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)- Nej.


   
SvaraCitera

1. Ålder?? 19år
2. Är du nöjd med din kropp? Finns alltid smådetaljer man vill ändra på.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Större bröst vill jag ha, alltså normalstora. Inga överdrivna C eller D-kupor.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Nej. Jag har oftast 70B. Men ena kupan är förstor till ena bröstet som är en 70A, typ. 🙁
5. Är du nöjd med ditt kön? Mja.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Jag trimmar, så jag inte har något vildvuxet mellan benen.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Jag vet inte, frågar inte hur dom ser ut mellan benen.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Nja, men nog har man väl sneglat på andras kroppar, ja. Jag önskar som sagt större bröst.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Jag har en handduk jag alltid kliver på när jag hoppar ut ur duschen.


   
SvaraCitera

1. Ålder?? 16.
2. Är du nöjd med din kropp ? Ja.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Nä.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja.
5. Är du nöjd med ditt kön? Öh, ja.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Hemligt. [blush]
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Vet inte.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Nä.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Nä.

Runkmaterial. [n]


   
SvaraCitera

Ålder?? 64
2. Är du nöjd med din kropp ? Nej
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Ja
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? ibland
5. Är du nöjd med ditt kön? eh, jaa det tror jag..
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? HEMLIGT
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Vet inte, brukar inte direkt fråga...
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? njae smygkollat lite kanske[blush] Olik de andras?
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) näe [rolleyes]


   
SvaraCitera

1. Ålder?? 14
2. Är du nöjd med din kropp ? nej
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? jo
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? njä
5. Är du nöjd med ditt kön? öh, säkert
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? det tänker jag inte kommentera 🙂
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? ingen aning, jag brukar inte prata om sånt med folk
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? njä, brukar inte stirra på folks nakna kroppar.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) nej 🙂


   
SvaraCitera

1. Ålder?? 18
2. Är du nöjd med din kropp ? jadå
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? nejvars
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? mina tuttar äger
5. Är du nöjd med ditt kön? jadå
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? ja
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? tjejvänner antar jag menas.. jag umgås inte med tjejer så pass att jag får tillfälle att kolla på deras fittor
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? jämför och jämför, jag kollar väl ibland. vill inte byta bort min. [zzz]
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) wtf? [confused]


   
SvaraCitera

1. Ålder?? 17
2. Är du nöjd med din kropp ? ibland
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? ja, mina lår.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ibland, vet inte om dom är snygga eller fula.. b-kupa
5. Är du nöjd med ditt kön? nja
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? nästan allt
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? vet inte
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Nej, aldrig
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) nä


   
SvaraCitera

1. Ålder??
- 17 år
2. Är du nöjd med din kropp ?
- Japp
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??
- inte så viktigt, men skulle vilja gå ner två-tre kilo
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?
- absolut, älska[rolleyes]
5. Är du nöjd med ditt kön?
- lol, sure
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?
- hah stfu[blush]
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?
- vet inte, vill inte veta
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
- haha nee, blundar och springer sedan ut
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
- ibland...


   
SvaraCitera