Aviseringar
Rensa alla

☭☭☭ Fejkcitera UMare


Ämnesstartare

Vem vare som fejka? Säg vem det fucking va!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Jag gillar kramar [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

LillaSnigel:

Åh Ganon, du vet precis hur man får en dam på fall. Ska bara göra slut med min BF så kommer jag över [love]

Hahaha, <3

Passaro:

Jag kan inte hålla det inne längre, jag älskar Ksenia och vill föda hennes barn!

Tickstart:

LillaSnigel är min största idol, jag har aldrig träffat en sån smart och snygg människa i mitt liv, tänk om jag kunde vara precis som hon är... Fast med penis


   
SvaraCitera
mynona

mynona:

Man kan citera ihop användare på den här sidan

Birgrrr:

Nämen åh Mynona, vilken fin idé! Nu ska jag ta mig för att starta en ny tråd! [love]

dazed:

... och jag kommer att använda just den här tråden för att följa den ursprungliga idén till Din Förnöjelse, varsågod:


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

HAHAHA, att fejkcitera är ett ytterst bra sätt att kommunicera. Och så himla kul,ladida ladida[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Det är bra att du vet det =)

LillaSnigel:

H

Haha[love]


   
SvaraCitera

kebu12:

Jag vill ligga med myndiga personer på deras villkor.


   
SvaraCitera
time
 time

dazed:

det är en sak jag länge velat säga.

istechetvåpunktnoll:

nej men säg, säg då vad det är!

Budolicious:

Han vill bara säga att ni två borde ha en bromance. Och jag vill vara med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Detta är något jag försökt dölja för både mig själv och andra alldeles för lång tid. Men jag tror jag är kär i Budo. Han är allt vad en kille ska vara. Han är galet snygg, humoristisk, fantastisk röst och har hjärtat på rätta stället. Hade han bara inte bott så långt bort så hade jag lätt frågat chans på honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

vad tycker du om den här tråden?

jag äcklas djupt av vissa inlägg och hade hellre fått nio kukar nerkörda i halsen än att bevittna det här.


   
SvaraCitera
time
 time

Budolicious:

Hade han bara inte bott så långt bort

Samt, hade jag inte varit så rädd för att bli kär-kär-kär på riktigt, småförälskelser satt åt sidan, så hade det väl kunnat stämma. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Samt, hade jag inte varit så rädd för att bli kär-kär-kär på riktigt, småförälskelser satt åt sidan, så hade det väl kunnat stämma.

En dag, då gifter vi oss [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Passaro är min hemlige älskare. Så snygg, så manlig, så ståtlig och hans penis är underbar.

Åtta:

Fyfan för dig Knarko. Jag gjorde dig till U och detta är tacken jag får. Jag trodde faktiskt att du älskade mig och sedan bedrar du mig med passaro. Jag var t.om redo att lämna Capture för din skull [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA, Ganon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

jag är ett jääääävla ägg, kal som ett rakat ollon, därför jag kallas för ollon-höna, rullar fram i tjackholm, det gör jag, som en muppig köttbulle, tralalalalaala


   
SvaraCitera