Aviseringar
Rensa alla

99,9 % är dumma i huvudet


Ämnesstartare

jag är arg och besviken. jag har under vissa tidsperioder trott att människor är solidariska och smarta innerst inne, men nej.

nästan alla människor på vår jord är idioter. helt urblåsta imbeciller utan verklighetsförankring och som väller ur sig kommentarer och förväntar sig att man ska hålla med.

tidigare har jag kunnat se det komiska i det hela, men inte längre. jag kan inte heller ställa mig över dessa människor och säga att "jaja, jag vet i alla fall bättre". jag fungerar inte så. jag tycker synd om världen och blir äcklad av dessa människor. jag får helt seriöst självmordstankar.

och det värsta är: dessa människor har makt. och folk lyssnar på dem, suger i sig deras "kunskap" för att sedan, som sedvanliga besserwissrar, sprida vidare denna farsot av idioti. man kan fundera på ifall det inte är en enda stor världskonspiration för att göra mig frustrerad, men det är inte tillräckligt genomtänkt.

nä, nu ska jag gå och spy.


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, och ni vänstermongon säger er vara emot elitism. Skål! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Har du något statistiskt bevis på det där med 99,9 % eller är det bara luftslott eller? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaräven:

nästan alla människor på vår jord är idioter. helt urblåsta imbeciller utan verklighetsförankring och som väller ur sig kommentarer och förväntar sig att man ska hålla med.

Håller faktiskt med dig. Människor är sjukt korkade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

redan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Talar du om en, talar du om alla. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Haha, och ni vänstermongon säger er vara emot elitism. Skål! [bigcheers]

lillaräven:

jag kan inte heller ställa mig över dessa människor och säga att "jaja, jag vet i alla fall bättre". jag fungerar inte så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Haha, och ni vänstermongon säger er vara emot elitism. Skål! [bigcheers]

Den är i en klass för siog, hörru.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, vad har du för förväntningar?


   
SvaraCitera

lillaräven:

nästan alla människor på vår jord är idioter. helt urblåsta imbeciller utan verklighetsförankring och som väller ur sig kommentarer och förväntar sig att man ska hålla med.

lillaräven:

jag kan inte heller ställa mig över dessa människor och säga att "jaja, jag vet i alla fall bättre". jag fungerar inte så.

Så...
99,9% är enligt dig idioter som sätter sig över andra och tror sig veta bäst. Vilket i sin tur betyder att du skulle tillhöra de 0,1% som är smartare än resten av pöbeln.
Det osar hyckleri... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Vilket i sin tur betyder att du skulle tillhöra de 0,1% som är smartare än resten av pöbeln.

jag försöker inte trycka ner idioterna.
alla som inte tycker som jag, eller i alla fall förstår mig är dumma i huvudet. jag borde vara diktator och döda dem.


   
SvaraCitera
Hando

lillaräven:

nu ska jag gå och spy.

Lycka till [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaräven:

jag kan inte heller ställa mig över dessa människor och säga att "jaja, jag vet i alla fall bättre". jag fungerar inte så.

Då erkänner du alltså att du är korkad?


   
SvaraCitera