Aviseringar
Rensa alla

å jag har en fantastisk idé


Ämnesstartare

jag kom på att man borde som på facebook kunna gilla kommentarer vore jättekul jag hade lätt gillat kommentaren:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=297613&page=2#11109017


   
Citera

såg detta förslag för någon vecka sedan här i forumet.


   
SvaraCitera

d hade vart awsome [smile]


   
SvaraCitera

Nej. Bara nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

såg detta förslag för någon vecka sedan här i forumet.

som i att det redan finns en tråd?


   
SvaraCitera

qazedctgb:

som i att det redan finns en tråd?

nä det sa jag aldrig, jag vet bara att jag läst det någonstans. det var en brud som skrev det, minns dock ej vem.


   
SvaraCitera

sen skulle man kunna kommentera kommentarer, gilla kommentarerna som kommenterar ursprungskommentarerna, kommentera gillandet på kommentarer som kommenterar andra kommentarer och kommentera dessa.


   
SvaraCitera

internet:

nä det sa jag aldrig, jag vet bara att jag läst det någonstans. det var en brud som skrev det, minns dock ej vem.

Inte så ofta man minns vad brudarna heter[n]

OnTopic: Fin idé. Kommer dock sakna "citering" hjärta [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

OnTopic: Fin idé. Kommer dock sakna "citering" hjärta

haha ja det är ju också en väg att gå men det tar lite upp plats och mitt skrollfinger får jobba så mycket. men det är helt klart godkänd teknik. min idé var att det inte ska bumpa tråden att gilla en kommentar med vilket cittering hjärta gör


   
SvaraCitera

qazedctgb:

haha ja det är ju också en väg att gå men det tar lite upp plats och mitt skrollfinger får jobba så mycket. men det är helt klart godkänd teknik. min idé var att det inte ska bumpa tråden att gilla en kommentar med vilket cittering hjärta gör

Hur vet folk då vad folk gillat?


   
SvaraCitera

Men nej, era rövhattar. Hatar er nya tillskott som skall förstöra ett redan sjunkande skepp.[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Hur vet folk då vad folk gillat?

men att man gillar en kommentar tänker jag mest är roligt för den som skrivit den jag vill att man ska få en notering i det nya jättefina noteringsfältet. Det kanske iof. bara är jag som ibland läser gamla trådar och vill skriva "citera" hjärta men då kanske man får forumpolisen efter sig som skriker på att inte bumpa gamla trådar...
en annan väg att gå är att sluta klaga på bumpning av trådar dock [crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

passaro:

Men nej, era rövhattar. Hatar er nya tillskott som skall förstöra ett redan sjunkande skepp.[mad]

det är inte som att jag har mer att säga till om om sånna här saker än vad du har...


   
SvaraCitera

qazedctgb:

det är inte som att jag har mer att säga till om om sånna här saker än vad du har...

Sluta kom med dumma förslag.[no-no]


   
SvaraCitera

passaro:

Men nej, era rövhattar.

Har vi något att säga till om?

qazedctgb:

. Det kanske iof. bara är jag som ibland läser gamla trådar och vill skriva "citera" hjärta men då kanske man får forumpolisen efter sig som skriker på att inte bumpa gamla trådar...

Kanske det hade varit en idé. Enda problemet jag har med bumpade trådar är när mods varnar tre månader efter. Drygt mot den som gjorde tråden.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Har vi något att säga till om?

Dum fråga. Såklart att ni inte har.


   
SvaraCitera