Aviseringar
Rensa alla

A la Familia 6


Ämnesstartare

hej nu kommer fortsättningen på A la Familia 6

Det hade nu gått en dryg vecka sen händelsen med Fia, hans mamma! Han hade tänkt på det hela tiden. Just nu var klockan strax efter tio och han satt i skolan och skulle skriva uppsats på svenskan. Solen hade kommit en bit upp på himelen och lyste in genom fönstret i klassrummet. Mellan honom och fönstret satt nämligen hans favotjej i klassen, Camilla. Det var ju en annan grej med Malin. Camilla var söt och lite blyg och hon hade riktigt stora bröst. Dom hade vuxit otroligt den gångna terminen och var nu riktigt stora. Än så länge behövdes det ingen BH utan hon var naken under den stora skjortan.
Skjortan var gjord av tunn vit bomull och tillfälligheterna stämde perfekt, som han satt så avtecknades bröstet som en skuggbild och man kunde tydligt se bröstvårtan och formen på bröstet. När hon skrev så gungade bröstet lätt i takt med att hennes hand rörde sig.
Camilla hade börjat använda såna här stora överdelar för att skyla sina växande bröst men hade då inte tänkt på att bröstvårtorna blev hårda genom kontakten med tyget då det rörde sig mer fritt än om hon hade haft en mer åtsittande tröja. Detta med att Camilla satt och var omedvetet upphetsad fick henne att skriva en uppsats med lätt erotisk klang. Hon var hur som helst inte medveten om detta, varken den erotik hon beskrev i uppsatsen eller Magnus långa blickar på hennes bröst och erigerade bröstvårtor. En som däremot var medveten om det senare, att Magnus inte skrev utan tittade på Camillas bröst, var lärarinnan. Hon hette Gun och var lite drygt 50. Gun var också en go gumma som i och för sig var 13 år äldre än Fia men som vi hade haft mycket glädje av att få lära känna - både som lärare och sedermera som privatperson. Gun var en välutrustad kvinna, både vad det gällde höfter o bak men framför allt en ordentlig byst. En byst som hon hållit väl i trim då hon privat hade varit med och rott, hon hade tävlat i doublesculler, tillsammans med en lärarkollega, och därigenom hållit bysten formfast.
Numera rodde hon lite till husbehov - just för att bysten inte skulle sjunka ner för långt. Hon hade undervisat både mig och Fia och det hade utväxlats en hel del blickar mellan oss tre, jag hade tittat på Guns bröst och Gun hade tittat tillbaka nöjd, Jag hade redan då tittat på Fia och hennes växande byst, som gick i samma klass, och hon tittade också nöjt tillbaka. Fia , hade redan då, tittat på Gun med en avundsjuka som Gun förstått, det har Fia erkänt så här i efterhand.
Jag hade varit och är fortfarande fascinerad av hennes stora bröst och hur dom av rodden behållit sin form och det var dessa som gjorde Fia avis. Mellan Gun och Fia existerade en form av hatkärlek, dom var båda lejon och förstod varann fullt ut men ville inte dela med sig av min uppmärksamhet. Gun satt just där o då och tittade på Magnus och fantiserade och undrade om han sett några bröst över huvud taget, och i såna fall hur stora. Hon visste ju om att Fia hade hyfsat stora och hade noterat att Malins bröst hade vuxit ordentligt den här terminen men frågan var om han hade fått tillfälle att beskåda dessa. Malin gick ju i åttan. Hur som helst verkade Magnus just nu helt uppslukad av Camillas bröst, eller siluetten av hennes högra bröst.
Gun reste sig och gick en runda mellan bänkarna, hon knäppte upp ytterligare en knapp i blusen och när hon passerade Magnus stannade hon upp, böjde sig fram och lät brösten tryckas fram och upp och viskade till honom att han skulle stanna kvar efter lektionen. Magnus vände på huvudet och stirrade rakt ner i klyftan som de två stora brösten skapade.
Han satt helt häpen och kunde bara nicka. Bra sa Gun och fortsatte förbi honom fram till katedern, samtidigt som hon knäppte knappen igen. Som det lejon hon var så njöt hon otroligt av att få visa upp sina behag för den grupp av människor som tyckte om att se dessa, och dit hörde både jag och Magnus. Lektionen var slut tjugo minuter och ett antal blickar på Camillas bröst senare. Det ringde ut och klassen reste sig och gick ut i korridoren, alla utom Magnus och Gun. När den sista eleven lämnat klassrummet så gick, med vickande höfter, Gun och stängde och låste dörren.
Hon bad sen Magnus komma fram till henne. När han gick fram mot katedern så använde han sina böcker för att skyla sitt stånd, ett stånd som både han och Gun var medvetna om. Gun satt åter i sin lärarstol och Magnus satte sig på den främsta bänken, snett framför katedern, kom därigenom att sitta lite högre än Gun och fick bra uppsikt över hennes bröst. Hon bad att få se på Magnus uppsats, trots att både han och hon visste att det var en uppsats som inte var mycket att komma med. När hon tittade ner på papprena framför sig så hade Magnus en mycket bra koll på hennes bröst, dessa bröst som tilldragit sig både mitt och många andra unga grabbars intresse.
Faktum var att hon åter hade knäppt upp en knapp, så att Magnus nu när hon lutade sig lätt framåt till och med kunde se hennes frontknäppta BH. Hon satt så och tittade ner på hans snudd på tomma papper längre än nödvändigt, allt för att låta honom titta. Hon stack in sin penna mellan brösten och drog den upp och ner, allt för att roa Magnus. Gun lutade sig tillbaka och såg, till sin förtjusning, att Magnus stirrade på hennes bröst, hon sköt fram bysten så att blusen öppnade sig mer. Hur känns det, hur går det med koncentrationen och skrivandet, frågade Gun. Magnus stirrade på Guns bröst, harklade sig och ursäktade sig och bad henne upprepa frågan. Gun skrattade till, sa att han var likadan som sin far (mig alltså) - intresserad av dessa, hon tog med båda händerna och lyfte fram brösten ännu mer. Dom ramlade nästan ur BH:n då Gun ändå var 58 och trots rodden så var brösten stora och hängde lätt, men man kunde ändå ana vårtgårdarna och se bröstvårtorna som avtecknade sig genom spetstyget - hårdare än på länge. Vet du vad, du kan få känna på dom, sa Gun, det fick aldrig Per göra som ung. (Hon var en av få som sa mitt egentliga namn)
Som ung, tänkte Magnus, samtidigt som hans händer sträcktes fram mot Guns stora bröst. Han försökte ta tag om dem som han gjort med Malins men dessa var alldeles för stora för att rymmas, till och med i Magnus händer. Vänta lite sa Gun och öppnade den frontknäppta BH:n med ett enkel grepp. Brösten sjönk ner en bit men det gjorde inget för Magnus, han var helt hänförd över dessa stora tuttar och höll om det högra med båda händerna. Sen bytte han och masserade det vänstra med samma iver. Vet du vad jag tycker är mycket skönt? frågade Gun.
Magnus hörde inte nu heller med en gång utan hon fick fråga honom igen. Nä, vadå? svarade han utan att släppa dessa två underbara kvinnobröst med ögonen. Jag vill att du tar mina bröstvårtor i din mun och suger på dom, svarade Gun. För första gången släppte Magnus brösten med blicken och tittade på Gun och frågade om han skulle suga som ett barn? Ja, just det, fast det kommer ingen mjölk längre, svarade Gun och log. Magnus böjde sig långsamt fram emot Guns vänstra bröst och tittade på den hallonstora bröstvårtan som var hårdare än på länge, lät tungan vidröra och leka med vårtan för att därefter suga in densamma mellan sina läppar.
När detta skedde så gav Gun till ett långt och utdraget stön. Han sög först försiktigt, han trodde nämligen det gjorde ont. Gun sa dock till honom att han gärna kunde suga lite hårdare. Efter några minuter så sa Gun att dom var tvungna att sluta då salen skulle användas av en annan klass när som helst. Magnus slutade och Gun hade just hunnit få in brösten i BH:n igen och hade bara en knapp kvar när dörrhandtaget trycktes ner, som tur var ju dörren låst så dom fick ytterligare några sekunder på sig. Dörren öppnades efter att läraren låst upp och blev förvånad över att hitta Gun och Magnus där inne, speciellt då Guns kinder var rosiga och hon såg kåt ut i ögonen. Gun ursäktade att hon och Magnus var kvar därinne och sen gick dom snabbt ut i korridoren.
Dom tittade på varann och log. Vi får fortsätta en annan dag, sa Gun, spring iväg nu, du får inte komma för sent till din nästa lektion, fortsatte hon mycket väl medveten om att hennes tilltag hade orsakat att Magnus kom just för sent till nästa lektion. Magnus skulle heller inte vilja ha varit utan upplevelsen med Guns bröst, tvärtom - han längtade till fortsättningen, och mattelektionen som han hade efter svenskan var inte så superviktig, han var nämligen bäst i klassen och långt före alla andra. Det visste både han och läraren i matte, därför så vart det inget ståhej när Magnus klev in 10 minuter för sent, utan han gick och satte sig, tog upp matteböckerna och började analysera och filosofera angående Gun och hennes bröst. Vad ville hon göra mer, nästa gång dom fick tillfälle.


   
Citera

Styckeindelning din fitta :S


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera