Aviseringar
Rensa alla

AAAAAAAAAAAAAH!


Ämnesstartare

DET ÄR EN STOR FUCKING LÅNGBENSPINDEL I MITT RUM! DEN KRÖP MOT SÄNGEN OCH NU HITTAR JAG DEN INTE!

PANIIIIIIIIIIK

Jag vägrar sova hemma. När jag väl har dödat den ska jag aldrig mer ha mitt rum såhär så att det blir svårt att städa. Aldrig aldrig aldrig.


   
Citera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typiskt tjejer[shake]


   
SvaraCitera
smisk

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-.- shiiet


   
SvaraCitera

Trådskaparn.

Fick en gång en hel jävla spindelfamilj, typ 30 minispindlar + en mammaspindel, på TVn precis vid min säng. Har aldrig städat så noga i mitt liv som den dagen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det kry-y-y-per på hela mig.

Den lägger ägg i mitt hår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

typ 30 minispindlar + en mammaspinde

Fruktar att jag har något liknande. Jag bor högst upp med alla fönster öppna. Den måste ha kommit in som liten vuxit på grund av allt smuts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

det kry-y-y-per på hela mig.

Den lägger ägg i mitt hår

klättrar den inte ner i halsen och gör det[confused]...


   
SvaraCitera

Harpyja:

Fruktar att jag har något liknande. Jag bor högst upp med alla fönster öppna. Den måste ha kommit in som liten vuxit på grund av allt smuts.

Om du vaknar och ser massa svarta prickar över hela tvskärmen så vet du vad det är. [sad]

Men seriöst, en enda spindel är väl ingen fara? Speciellt inte om du lyckas döda den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den var för söt för att döda, så jag sprang ned och släppte ut den[cool]
I morgon ska jag fan städa och möblera om igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Akta så det inte sätter sig i dreadsen, då kommer du aldrig få bort dem.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Men seriöst, en enda spindel är väl ingen fara? Speciellt inte om du lyckas döda den.

Fast saken är den att jag knappt ser mitt golv, så jag vet inte om jag har fler.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Fast saken är den att jag knappt ser mitt golv, så jag vet inte om jag har fler.

[shake] Bild?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

[shake] Bild?

Okej jag överdrev men jag har saker överallt. Speciellt bakom sängen, där står alla mina tavlor lutade mot golvet.


   
SvaraCitera