Aviseringar
Rensa alla

AAAAAAAAAAAAAH!


Ämnesstartare

hönzgoggel:

Fick en gång en hel jävla spindelfamilj, typ 30 minispindlar + en mammaspindel, på TVn precis vid min säng. Har aldrig städat så noga i mitt liv som den dagen. [sad]

Hur jävla smutisgt hade du det egentligen 😀


   
SvaraCitera

Harpyja:

Okej jag överdrev men jag har saker överallt. Speciellt bakom sängen, där står alla mina tavlor lutade mot golvet.

Hur lutar man en tavla mot golvet? [crazy]

Men städa lite? [shake]


   
SvaraCitera

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

passaro:

Hur jävla smutisgt hade du det egentligen 😀

Så smutsigt var det inte [shake] Seriöst... hade väl otur eller något. Blev fan scarred. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill dat fucking long boned spider, Don't make me come ovah there bitch...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade en vårtbitare hemma hos mig igår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Hur lutar man en tavla mot golvet? [crazy]

[crazy]...väggen.

isola:

Hade en vårtbitare hemma hos mig igår.

en huh?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

en huh?

Trodde att det var en gräshoppa, men hade en kompis hemma som upplyste mig om att det var en vårtbitare, och de kunde bitas. Jag beordrade honom då att med ett reklamblad från Ellos slå ihjäl den, och sedan förpassa den ut med en tång.

En sån grön var det

http://global.cybersite.se/files/2357caae-e3e1-4218-aa68-657007496b30/4e07a33b-2...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yes!!


   
SvaraCitera

Jag förstår PRECIS! Jag har harkrankar i mitt rum varenda jävla natt som stör min nattsömn [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

yes!!

Ser i alla fall ut som en gräshoppa[tard] Visst bits de väl, de gör väl alla när de känner sig hotade.

Cobrastyle:

Jag förstår PRECIS! Jag har harkrankar i mitt rum varenda jävla natt som stör min nattsömn [cry][cry]

Jo de är också obehagliga. Men jag vet inte, jag finner dem inte lika läskiga eftersom de flyger. Man behöver bara vifta lite, så är de borta.


   
SvaraCitera

Harpyja:

PANIIIIIIIIIIK

Hade ett kryp på mitt tangentbord nyss. Vägrade röra det på 10 minuter. Försökte döda den med en enkrona.


   
SvaraCitera