Aviseringar
Rensa alla

ååååååååhhh...


Ämnesstartare

Är så trött på att stirra mig blind på mobilen för att se om han smsar, är så trött på att sitta och vänta på msn utan att han skriver, är så trött på att bli ignorerad varje gång han går förbi... Seriöst vad har hänt med mig, varför bryr jag mig ens? :/

Och hur fan kommer man över någon man inte ens varit under?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du pratar med andra 🙂


   
SvaraCitera

Sluta stirra på mobilen då och gör nåt vettigt istället. Bygg en HL2-bana.


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

Och hur fan kommer man över någon man inte ens varit under?

haha den där var bra


   
SvaraCitera

Sluta med det bara. Slit dig bort.


   
SvaraCitera

it's what love does, fucks you up


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

hur fan kommer man över någon man inte ens varit under?

[love]


   
SvaraCitera

men börja med något evighetsprojekt som att spela igenom hela Dragon Quest-serien då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

Du pratar med andra 🙂

känns som om jag aldrig träffar nya människor.. De fester jag går på har alltid samma personer och skolan där jag går finns inte mycket att hurra för .. Inte så mycket utbud och när man väl hittar något som skulle kunna utveckla sig skiter det sig jämt..


   
SvaraCitera

Kom med eget initiativ? [bigsmile]


   
SvaraCitera

varför hör inte du av dig etc, istället för att sitta och vänta? varför ignorerar han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

varför hör inte du av dig etc, istället för att sitta och vänta? varför ignorerar han?

åh .. men sådär säger alla fast jag har faktiskt försökt en del men tycker han borde engagera sig ltie också.. Då han ignorerar är det i skolan annars gör han det ju inte.. vet inte varför..

Lejonhjärta:

Kom med eget initiativ?

okej.. säg nått jag kan smsa?

isola:

Sluta med det bara. Slit dig bort.

ganska svårt att slita sig från sin mobil som man nuförtiden nästan jämt har med sig :/


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

ganska svårt att slita sig från sin mobil som man nuförtiden nästan jämt har med sig :/

Menade att du inte ska sitta och stirra på den. Men stäng av den ett tag, det mår alla bra av.
Levde mobillös i två dagar nyligen, det var faktiskt väldigt avkopplande (när stressen om allt jag skulle missa lagt sig).


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

känns som om jag aldrig träffar nya människor.. De fester jag går på har alltid samma personer och skolan där jag går finns inte mycket att hurra för .. Inte så mycket utbud och när man väl hittar något som skulle kunna utveckla sig skiter det sig jämt..

know the feeling...


   
SvaraCitera

you knew from your first flirt, that
LOVE IS HERE TO HURT!

true love is not nice


   
SvaraCitera