Aviseringar
Rensa alla

ååååååååhhh...


Ämnesstartare

isola:

Menade att du inte ska sitta och stirra på den. Men stäng av den ett tag, det mår alla bra av.

fast sen blir jag besviken då jag sätter på den och han ändå inte har smsat och det har gått ÄNNU längre tid..

Blåbärt:

know the feeling...

Usch ja.. Vill bara dra iväg och lära känna massor nya människor på NYA ställen är så trött på alla i den här staden :S


   
SvaraCitera

Lägg pussel eller något istället. Pussel är festligt.


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

fast sen blir jag besviken då jag sätter på den och han ändå inte har smsat och det har gått ÄNNU längre tid..

Mm, förstår. Men försök fokusera på annat och tryck undan alla tankar på honom. Det blir nog lättare efter ett tag.


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

Usch ja.. Vill bara dra iväg och lära känna massor nya människor på NYA ställen är så trött på alla i den här staden :S

så varför inte göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

så varför inte göra det?

inte så lätt att bara åka iväg och börja snacka med massa randoms? :O

isola:

Mm, förstår. Men försök fokusera på annat och tryck undan alla tankar på honom. Det blir nog lättare efter ett tag.

joo.. men det är rätt jobbigt för de flesta av mina kompisar känner honom och jag ser honom nästan varje dag i skolan ..


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

inte så lätt att bara åka iväg och börja snacka med massa randoms? :O

jag bjuder på fika om du kommer hit 😉


   
SvaraCitera

isola:

Levde mobillös i två dagar nyligen, det var faktiskt väldigt avkopplande (när stressen om allt jag skulle missa lagt sig).

Två dagar? Stress? På två dagar händer det ju ingenting i mobilen.

Eller är det bara min mobil...? [shake]

theperfectgirl:

inte så lätt att bara åka iväg och börja snacka med massa randoms? :O

Pröva något de flesta tjejer aldrig någonsin gör: Skaffa en hobby. Träffa likasinnade genom hobbyn. Glädje!


   
SvaraCitera

Sterd:

Två dagar? Stress? På två dagar händer det ju ingenting i mobilen.

Folk ringer mig jämt. Jag vet inte vrf. Är väl charmig/fin röst/den man ringer när man har tråkigt/den man ringer när man är ledsen typ.


   
SvaraCitera

steg 1 är väl att inse själv att du lägger mer energi än vad som är värt.
steg 2 är att ändra sina vanor drastiskt. Nyp dig mentalt när du tänker på honom/kollar på mobilen.


   
SvaraCitera

isola:

Folk ringer mig jämt. Jag vet inte vrf. Är väl charmig/fin röst/den man ringer när man har tråkigt/den man ringer när man är ledsen typ.

Fy vad jobbigt. Hade blivit förbannad. Blev sur på min kompis när hans tjej dumpat honom och han ringde mig hela tiden och ältade samma grej om och om igen. Det var liksom det mesta mobilen använts på ett år typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

jag bjuder på fika om du kommer hit 😉

haha jag kommer direkt! [party]

Sterd:

Pröva något de flesta tjejer aldrig någonsin gör: Skaffa en hobby. Träffa likasinnade genom hobbyn. Glädje!

Alltså hobby... ge gärna förslag.. Har testat dans = inget för mig, teater har jag också testat vilket var grymt kul men det finns inte sådär jättemycket tid när man går natur :/


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

haha jag kommer direkt! [party]

Jag låter fönstret vara öppet då! [rolleyes]


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

varför bryr jag mig ens? :/

Är det någon du dejtat eller varför är du så beroende av honom?


   
SvaraCitera

Sterd:

Fy vad jobbigt. Hade blivit förbannad. Blev sur på min kompis när hans tjej dumpat honom och han ringde mig hela tiden och ältade samma grej om och om igen. Det var liksom det mesta mobilen använts på ett år typ.

Har också några såna, fast var längesedan någon sådan ringde nu iof. Men ska säga åt dem att fucka off nästa gång, fast med lite bättre ordval kanske. Men är naturligt sådär mammig, vill vara ond. [sad][sad][cry]


   
SvaraCitera
kachin

lek att du är psykolog med dig själv
ta ett ordentligt snack, ryck upp dig!
klipp dig o skaffa ett jobb för bävelen

sen lutaru dig tillbaka i fåtöljen, njuter av att portföljen är fylld med cash samtidigt som du puffar på en cigarr


   
SvaraCitera