Aviseringar
Rensa alla

AAAAAAJ, min pungkula, vad är det med dig?


Ämnesstartare

Lokaegott:

runka inte då ! Låt dina kulor vila så dom inte behöver stressa att producera spääääääärma

Men det är ju så skönt.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razz:

Men det är ju så skönt.[sad]

vet.[wink] Men testa o inte leka med snorren typ 3 dagar ? Och se om det bli bättre [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lokaegott:

vet. Men testa o inte leka med snorren typ 3 dagar ? Och se om det bli bättre

Hahahah - neeeeeeeeeeeeeeepp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razz:

Hahahah - neeeeeeeeeeeeeeepp

tööööönt hahahah xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razz:

Känns som att pissa taggtråd.

Illa

Razz:

Måste nog dra ner till ungdomsmottagningen, fast har aldrig varit där förut.

Ja, gå dit.

Razz:

Hur är det på ungdomsmottagningen?

Brukar vara chill, ingen tant har någonsin petat på mig, brukar vara en kille i typ 30-40 års åldern. En ggn var det en äldre doktor. Dom har sett allt förr och bryr sig inte om du får stånd eller så. Jag skämdes första ggn men dom typ reagerar inte ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÖHh det kan va pungbråk måste opereras googla dig igenom och kolla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte urinväggsinfektion iaf för då skulle han inte ens vilja ta på kuken absolut inte runka !!!


   
SvaraCitera

Man har inget urinrör i pungen, så urinrörsinfektion låter det inte direkt som. Sädesledaren möter testiklarna vid bitestiklarna, så det är nog där du har ont. Har du anledning att tro att du har klamydia? Kolla upp det för sjutton. Strunt samma om någon tittar och klämmer. De är ändå professionella. Hellre lite skam än en riskerad pungkula. [y]

Dold text: Jag skulle inte tro att det är något farligt. Du (eller någon annan) har nog bara varit lite för hårdhänt. Testiklarna är omslutna av ett hårt membran som gör att varenda liten blödning trycker testiklarna inåt (som att någon konstant klämmer på dem). Men kolla för säkerhets skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har lite teorier.

För klen prostata
Har du haft sex\onanerat då du har varit kissnödig så kan prostatan bete sig konstigt. Dock så har inte prostatan i sig några känsel nerver som jag har förstått och då kan det kännas som om det gör ont i båda kulorna..mest i vänstra.

Annars kan det vara "blueballs"
Vanligt vid unga åldrar. Kan hända killar/män som regelbundet masturberar (vi snackar 5 onaneringar och över) och sedan lägger av eller blir väldigt upphetsad utan att få upplösning.

Lösningen är lösningen, dvs..onanera så försvinner smärtan..ja det kommer göra ont/ kännas konstigt att onanera.
ALT låt det vara..det fixar sig självt efter några timmar/dygn varierande på hur din kropp hanterar äggviteämnen samt salt.

Eng. artikel om detta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_balls

Det sista kan vara Infektion..detta löser man igenom att gå till läkaren. Han\hon kommer klämma på bollarna och komma fram till att att din kula är infekterad..du får några piller av penicillin och vips är dina bollar fungerade.
Vad infektionen berodde kan vara en mängd olika orsaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pungvred [cool] Det är när trådarna "surrar" sig. Krävs en trevlig operation för att bli av med det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för all trevliga svar. Måste verkligen dra till ungdomsmottagningen, men har fan aldrig tid.
Sen att de bara har öppet 15.00-16.30 här gör inte saken bättre.

Sen en till fråga.

Om jag får medicin för urinvägsinfektionen, måste mina föräldrar veta?
Typ, måste de följa med när jag hämtar medicin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kelebra:

Det sista kan vara Infektion..detta löser man igenom att gå till läkaren. Han\hon kommer klämma på bollarna och komma fram till att att din kula är infekterad..du får några piller av penicillin och vips är dina bollar fungerade.

Nej ditt djävla blockmongo, dom klämmer inte på hans testiklar, de tar ett urinprov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razz:

Om jag får medicin för urinvägsinfektionen, måste mina föräldrar veta?
Typ, måste de följa med när jag hämtar medicin?

Nepp. Kom dock ihåg att ta med dig legitimation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det farligt om dina föräldrar få veta om urinvägsinfektion?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cancerkropp:

Är det farligt om dina föräldrar få veta om urinvägsinfektion?

Nej. Men pallar inte berätta. Hoppas du förstår.


   
SvaraCitera