Aviseringar
Rensa alla

ÅÅÅÅHHHHH! MICROSOFT!!!!!!!


Ämnesstartare

JAG SKA! JAG SKA! [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad] GAAHAHHAHAHHHHHHHHHHH!!!![mad][mad][mad] JAG SKA SPRÄNGA ER I LUFTEN! [mad][mad][mad][mad][mad][mad] JAG SKA INTE LÄMNA EN ÄNDA SMULA AV ER KVAR!!!![mad][mad][mad][mad] INTE DET MINSTA SPÅR!! FATTAR NI!??!??!?!??![mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad] JAG SKA SUDDA UT ER OCH ERA JÄVLA PROGRAMVAROR UR HISTORIEN!!!!![mad][mad][mad][mad] INTE ETT UNS AV ETT SPÅR ELLER ENS ETT STOFT SOM LUKTAR MICROSOFT!!!!![mad][mad][mad][mad][mad][mad] DETTA MÅSTE VARA ÄKTA AVSKY!!!!!! [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
Citera
Ämnesstartare

Dags att byta kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör om gör rätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Dags att byta kanske?

JA! :@ SKA BARA HITTA ETT SÄTT ATT FORMATERA MIN HÅRDDISK SÅ ATT JAG INTE HAR EN CPLITEN PARTION PÅ DEN! [mad][mad][mad][mad]

Myksa:

Gör om gör rätt?

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

JA! :@ SKA BARA HITTA ETT SÄTT ATT FORMATERA MIN HÅRDDISK SÅ ATT JAG INTE HAR EN CPLITEN PARTION PÅ DEN! [mad][mad][mad][mad]

Vad har hänt? Vad har du gjort? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vad har hänt? Vad har du gjort? [confused]

Tänkt att, ja, nu ska jag för en gångs skull låta datorn uppdateras genom automatisk uppatering. Så jag stängde av och den sade att den skulle uppdatera. Vaknar klockan åtta av att datorn fortfarande håller på. När den väl är födig så har den fyllt dom 500 MB som jag så varsamt sparat på min lilla C-disk för att allt ska flyta på lagom långsamt. [mad] Vad jag vill ha sagt: VA FAN SÄGER DOM INTE ATT DET KOMMER KRÄVAS EN HALV GB FÖR DERAS UPPDATERINGAR?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

VA FAN SÄGER DOM INTE ATT DET KOMMER KRÄVAS EN HALV GB FÖR DERAS UPPDATERINGAR?!?

Måste vart en stor uppdatering men det kanske är en massa tempfiler som ligger och skräpar.
Kör först en vanligt diskrensning. Skriv sedan
"cleanmgr sageset:50"
i kör-fänstret och kör. Kryssa i alla alternativ i rutan som dyker upp. Tryck sedan OK.
Skriv sedan
"cleanmgr sagerun:50" i körfönstret.
Kolla sedan om du fått lite nytt diskutrymme. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Kolla sedan om du fått lite nytt diskutrymme. [smile]

*vägrar* Ska hämta min skiva med Ubuntu någon dag och då kommer allt lösa sig. Har redan kopierat allt jag vill spara från den här datorn så den är bara vad som ska vara kvar tills jag blåser ut windows ur den. [smile][blush][blush]


   
SvaraCitera

JAG SKA! JAG SKA! [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad] GAAHAHHAHAHHHHHHHHHHH!!!![mad][mad][mad] JAG SKA SPRÄNGA ER I LUFTEN! [mad][mad][mad][mad][mad][mad]

Jagsmtrodde var UMs kamratstödjare [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

*vägrar* Ska hämta min skiva med Ubuntu någon dag och då kommer allt lösa sig. Har redan kopierat allt jag vill spara från den här datorn så den är bara vad som ska vara kvar tills jag blåser ut windows ur den. [smile][blush][blush]

Hämta? Är ju bara att ladda ner... Och var väl inte så länge sedan som version 10.04 kom ut...
Skönt med helformatering. Datorn blir som ny efteråt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Jagsmtrodde var UMs kamratstödjare [shake]

Microsoft är ett hot mot mänskligheten i helhet! [mad]

Myksa:

Hämta? Är ju bara att ladda ner... Och var väl inte så länge sedan som version 10.04 kom ut...
Skönt med helformatering. Datorn blir som ny efteråt. [smile]

Behöver jag inte ha installationen på en cd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Microsoft är ett hot mot mänskligheten i helhet! [mad]

Det var för några år sedan. Idag är det Google som är det läskiga hotet. [no-no]

Ensamvargen:

Behöver jag inte ha installationen på en cd?

Kan ju bränna ut. Eller lägga över på ett USB-minne. Med USB-minne så går installationen fortare också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det var för några år sedan. Idag är det Google som är det läskiga hotet. [no-no]

Same shit, different names! [no-no]

Myksa:

Kan ju bränna ut. Eller lägga över på ett USB-minne. Med USB-minne så går installationen fortare också.

Jo. Problet är att jag ej har tillräckligt stort USB-minne och inga skivor eller brännare hos mamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Same shit, different names! [no-no]

Google vet allt om dig och snart är alla beroende av dem. Då kommer de antagligen vända helt och bli jättedumma eller så köper kinserna upp dem...
Microsoft kommer antagligen försvinna till förmån av Google, Linux och Apple...

Ensamvargen:

Jo. Problet är att jag ej har tillräckligt stort USB-minne och inga skivor eller brännare hos mamma.

Då får du helt enkelt vänta på skivan. Bara det är v10. [smile]


   
SvaraCitera