Aviseringar
Rensa alla

aaah jobbigt[mad]


Jag gjorde min gumma jättesnygg, blev ledsen när hon blev vampyr och helt plötsligt såg ut som en gammal gubbe [sad]
Fast det löste sig. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

[blush]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaaah! Störigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hånler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite som The Sims alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

åh äntligen en som är som jag[blush] är hon snygg?[blush]

duger i krig[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

guggäs [smile]

vad har detta med äs att göra?[sad] gjorde en ny mycket finare idag dock[blush] eller han ser lite konstig ut från blev jättesöt framifrån[blush]

makarooner:

Det är därför man alltid gör sin gubbe i en karaktärsbehandlare först, finjusterar och klistrar in... [cute][cute]

[cry][cry]

makarooner:

Gugge, GBG imorgon [wink][cool]

orka åka ända till gbg bara för umträff[blush]

Dekadent:

Gugge är homosexuell [shake]

varför skulle jag?[confused]

Åtta:

Det är ju roligare att göra sina karaktärer så fula som möjligt.

nee då måste man ju leva med att vara ful resten av spelet[sad]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag gjorde min gumma jättesnygg, blev ledsen när hon blev vampyr och helt plötsligt såg ut som en gammal gubbe [sad]
Fast det löste sig. [blush]

åh ville också bli vampyr sist jag spelade, men lyckades aldrig[sad][blush]

antrax:

Lite som The Sims alltså.

ah typ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

gjorde en ny mycket finare idag dock[blush] eller han ser lite konstig ut från blev jättesöt framifrån[blush]

var han väldigt smal?


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

blev ledsen när hon blev vampyr och helt plötsligt såg ut som en gammal gubbe

Åsa lyckades också med det. Först så hade hon en jättesöt liten flicka, sen när hon kollade efter ett tag så var hon skitläskig, typ som värsta gamla gubben. Tänk att man blir så ful av att vara vampyr.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

åh ville också bli vampyr sist jag spelade, men lyckades aldrig[sad][blush]

Det är inte kul alls. [mad] Man måste springa runt och leta sovande människor som man kan äta från, annars kan man inte vara ute på dagarna, och när man är mörkrädd som jag så blir det ett stort problem [blush]
Dessutom måste man genomföra ett oändligt quest för att bota sig själv [sad]

Gryphon:

Tänk att man blir så ful av att vara vampyr.

Jättekonstigt, helt emot alla romantiserade vampyrfilmer ju. Trodde att man skulle bli blek och och glittra lite, inte se ut som en gubbe [sad]
Fast nu är hon ju normal igen. [party]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Trodde att man skulle bli blek och och glittra lite, inte se ut som en gubbe

Det är så jävla töntigt att vampyrerna i Twilight glittrar. Vampyrer ska inte glittra i solen, dom ska brinna upp och dö som riktiga män.

Men det är fräsigare vampyrer i Oblivion. Ett jävla jobb att bli normal igen bara, Åsa fick ju göra hela questet.

Jag har själv aldrig blivit smittad, otroligt nog.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Det är så jävla töntigt att vampyrerna i Twilight glittrar. Vampyrer ska inte glittra i solen, dom ska brinna upp och dö som riktiga män.

Jaha, glittrar de i solen? Jag har varken läst eller sett Twilight, bara hört att de glittrar, men inte när. Verkar onekligen superkonstigt att glittra i solen när varenda vampyr i världshistorien brunnit av solsken. [n]

Gryphon:

Ett jävla jobb att bli normal igen bara, Åsa fick ju göra hela questet.

Jag gjorde halva, sedan tröttnade jag och fuskade litegrann. [blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Verkar onekligen superkonstigt att glittra i solen när varenda vampyr i världshistorien brunnit av solsken.

Det är tydligen bara en myt att vampyrer ska brinna i solen, en myt som typ härskar-vampyrerna i Twilight har kommit på. Så jävla fjantigt 🙂

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag gjorde halva, sedan tröttnade jag och fuskade litegrann.

Vafalls?! Fuskar du så räknas inte din gubbe! Fuskis! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hallå, kan räkna upp tvp... 2-3 till böcker där vampyrer kan vistas i solen [no-no] Det är inte bara twilight [no-no]


   
SvaraCitera