Aviseringar
Rensa alla

åååhhhhhhh jag hatar mina föräldrar just nuuuuu


Ämnesstartare

min morsa är taskig, för mkt regler 2 stycken typ och det är dom enda jag bryr mig om.
1. jag får inte ha magtröja utan linne under
2. jag får inte pierca naveln förens jag är 13

taskigt.. taskigt..

vad min pappa mest har bestämt:

innan gick jag ut med min hund typ 12 på natten ibland och nu får jag fan inte ens göra det klockan 10 ?!?!?! det gör dom o.O
och jag får inte sminka mig för mkt längre och inte bleka tänderna mer...
och jag får inte ha mobilräkningar på typ 4000 längre..
får inte smälla i dörrar/skrika åt dom eller göra sönder något för då drar dom av från min månadspeng..

och asså det konstigaste.. denna sommaren.. ska vi fan åka på CAMPING med pappa.. har aldrig vart på nån jävla camping innan.. det är min pappa liksom ? han hatar campingar och billiga ställen ju ? allt ska ju vara det dyraste..

VAFAN är det med dom ?!?!? dom tror att dom bestämmer över mig [surprised] .. dom har ju inte vart så innan [sad]
håller på att dö med dom här reglerna..
innan fick jag ju göra vad jag ville [sad]
det är fan min farsa som ligger bakom det här.. min mamma är iaf lite mer normal.


   
Citera
Ämnesstartare

Korkade skitunge. Hoppas du trollar. Hade jag vart din förälder hade jag lätt infört barnaga också 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumanJessica:

Korkade skitunge. Hoppas du trollar. Hade jag vart din förälder hade jag lätt infört barnaga också

de får man inte


   
SvaraCitera

trolleri trollera


   
SvaraCitera

så du är ett troll 🙁


   
SvaraCitera

jag som en gång försökte HJÄLPA DIG


   
SvaraCitera

du borde få datorförbud också


   
SvaraCitera

den här tråden gör mig till hebefil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snorkiga 11-12 åring

grymt omoget och löjligt... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Det rör sig om en vanlig barnuppfostran. Ser du någonsin 12 åriga ute efter tolvtiden på natten utan vuxet sällskap? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vetinte1999:

dom tror att dom bestämmer över mig

det kan dem, du är inte myndig än lilla gumman [tired]

vetinte1999:

håller på att dö med dom här reglerna..

nä du överlever, det där är 12:årig övrdrift [tired]

vetinte1999:

innan fick jag ju göra vad jag ville

de kanske insätt att du behöver lite uppfostran efter som du är så ung... förestn, ju äldre man blir dessu mr ansvar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

du borde få datorförbud också

ne, för jag har endå gratis internet på mobilen xd

x_marty:

Det rör sig om en vanlig barnuppfostran. Ser du någonsin 12 åriga ute efter tolvtiden på natten utan vuxet sällskap?

vanligt ?.. men varför är dom så nuu och inte innaaan..

Cooco:

det kan dem, du är inte myndig än lilla gumman

vet, men de har alltid vart jag som har bestämt över mig själv

Cooco:

nä du överlever, det där är 12:årig övrdrift

ja jag överlever, men jag är van att så som jag vill

Cooco:

de kanske insätt att du behöver lite uppfostran efter som du är så ung... förestn, ju äldre man blir dessu mr ansvar...

behöver jag inte alls.. snart kommer dom väll med att jag måste börja städa mitt eget rum också.. fast om jag gör det får jag 100 kr för varje gång [bigsmile].. fast jag gör det aldrig xd


   
SvaraCitera

vetinte1999:

men varför är dom så nuu och inte innaaan..

Har du någonsin hört talas om puberteten?


   
SvaraCitera

De har all rätt att förbjuda dig från att gå ut själv, finns ju för fan en våldtäktsman under varenda grästorva i det här landet snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Har du någonsin hört talas om puberteten?

ja ?

Creator:

De har all rätt att förbjuda dig från att gå ut själv, finns ju för fan en våldtäktsman under varenda grästorva i det här landet snart.

a, sånna gubbar som får tag i min msn från bdb och hotar med att våldta mig.. sånna känner jag nog till.


   
SvaraCitera