Aviseringar
Rensa alla

åååka pendeltåg, jag är en loser baby


Ämnesstartare

fan vad meningslöst detta lov är och kommer att vara, inga resor är planerade förutom en as billig kryssning med ett par sunkiga vänner till familjen sen så ska man jobba också vilket är något jag ser fram emot. varför? jo för att det finns ändå ingenting roligare att göra i dethär pissvädret än att sitta inlåst i ett kontor med massa pappersarbete för att alla ens vänner är så okreativa att de inte vill hitta på något eller för att alla ska utomlands.

vill tågluffa runt i europa, någon som är på? [y]

090630 Sovvagn.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

cassaaandra00:

för att alla ens vänner är så okretiva att de inte vill hitta på något

hur kreativ är du själv då?


   
SvaraCitera

jag är på, älskar tåg o vill se nya miljöer. men bara om du e snel [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

hur kreativ är du själv då?

väldigt kreativ må jag säga! hade tusentals planer som jag vill utföra men ingen verkar ha the balls to hänka på mina planer


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

jo för att det finns ändå ingenting roligare att göra i dethär pissvädret än att sitta inlåst i ett kontor med massa pappersarbete för att alla ens vänner är så okreativa att de inte vill hitta på något eller för att alla ska utomlands.

What comes around goes around


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

jag är på

[y]

retstickan:

men bara om du e snel

jag är en sneeeel hest, när jag vill vara det [bigsmile] och det kommer jag att vara ifall någon vill utföra mina tågluffar-planer tillsammans med moi!


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

väldigt kreativ må jag säga! hade tusentals planer som jag vill utföra men ingen verkar ha the balls to hänka på mina planer

jasså du.
men om du då är så himla kreativ borde du ju kunna hitta en lösning på det hela alt. åka själv och klara dig utmärkt.


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

och det kommer jag att vara ifall någon vill utföra mina tågluffar-planer tillsammans med moi!

Jag är också på! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

men om du då är så himla kreativ borde du ju kunna hitta en lösning på det hela alt. åka själv och klara dig utmärkt.

jo visst så skulle jag kunna göra det men jag tror att jag skulle bli väldigt uttråkad efter ett tag trots att jag är kreativ, det är roligare att uppleva saker och ting tillsammans!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Jag är också på!

wohooo ! [bigsmile] vilket land vill du besöka först?


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

tågluffar-planer

trevligt [y]

vart har du tänkt att åka dåå?


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

men jag tror att jag skulle bli väldigt uttråkad efter ett tag trots att jag är kreativ

yeh.... du skulle ju inte kunna träffa andra tågluffare ute på resan eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

vart har du tänkt att åka dåå?

det har jag inte riktigt klurat ut ännu, gillar när man är lite spontan och bara hoppar på ett tåg och ser vart man hamnar men italien, tjeckien, ukraina, ungern, montenegro, litauen, paris (vet att det är en stad men det lär finnas tillräckligt mycket att uppleva där med alla fransmän att jag inte behöver besöka hela landet)och grekland är länder jag inte skulle tacka nej till att få se vad de har att bjuda på [smile]
vilka länder skulle du vilja åka till? 🙂


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

vilka länder skulle du vilja åka till? 🙂

frankrike vet jag säkert. men österrike vore nice, har en tidning här hemma nånstans om att du har väldigt fin natur där.
italien vore också kul. men kvittar nog så länge jag har tillgång till telefon så att man kontakta någon om pengar skulle saknas ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

men kvittar nog så länge jag har tillgång till telefon så att man kontakta någon om pengar skulle saknas ^^

true, tror att man kan uppleva tonvis olika saker i alla länder oavsett vilket land det är, allt blir vad man gör det till [bigcheers]


   
SvaraCitera