Aviseringar
Rensa alla

åååka pendeltåg, jag är en loser baby


cassaaandra00:

wohooo ! [bigsmile] vilket land vill du besöka först?

Tyskland!! Mest södra delen [bigsmile]


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

uppleva tonvis

jaa, amsterdam kanske vi borde besöka. brukar alltid vara hålligång där. men varma länder är viktigt. svenska sommaren är ju inte så grym liksom.. grekland är väl lite risky? massa arga medborgare där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

grekland är väl lite risky? massa arga medborgare där

nä det tycker jag inte, finns ingenting roligare än att se på när någon blir upprörd över någonting helt meningslöst [bigsmile] tycker att greker med hett temprament är väligt sköna men det är kanske för att jag inte råkat ut för en som tagit ut sin ilska över mig men vem vet, ifall vi åker dit så råkar jag kanske ut för en. är det pga erfarenheter som du inte är alltför förtjust att åka dit?


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

r det pga erfarenheter som du inte är alltför förtjust att åka dit?

nee bara att arga människor har en tendens att rikta sin ilska lite här o där bara det är i närheten liksom :P.

har bra minnen av grekland, varit där flera ggr. fast i semster orter dock.

men känslan av att allt inte är så kontrollerat är ganska befriande när man kommer till dessa länder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

men känslan av att allt inte är så kontrollerat är ganska befriande när man kommer till dessa länder

idioter finns överallt, vi lär säkert stöta på ett flertal under resan men vi får inte låta det förstöra resan, tycker att vi borde ge grekland ett försök för att det finns fler postiva saker med grekland än negativa (som vi har kommit fram till ännu iaf)


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

tycker att vi borde ge grekland ett försök

tkr vi först tittar upp hur det ser ut i grekland. vill inte hamna i ett inferno [no-no]. äventyr jaaa! men inte inferno (starkt ord, vet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

tkr vi först tittar upp hur det ser ut i grekland

använde mig av google och självklart får jag upp bilder som visar en av dem bästa sidorna av grekland - stränderna! vitsand och himmelskt vatten, jag skulle påstå att det är motsatsen till inferno


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

vitsand och himmelskt vatten, jag skulle påstå att det är motsatsen till inferno

ah jo, menade mer om det va orolgit där nere just nu ^^. har för mig att UD va nära på att avråda svenskar att åka ner.

men har varit på sådana stränder [cute]. det är mysigt, äta gott osv.


   
SvaraCitera

f.ö känner jag mig som:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

har för mig att UD va nära på att avråda svenskar att åka ner.

hm då är det nog ganska oroligt där nere men tycker inte att man ska låta någonting stoppa ens drömmar, vill man tågluffa till grekland så bör man göra det [y]


   
SvaraCitera