Aviseringar
Rensa alla

Aaarghff, flytta till sommaren då... 🙁


Ämnesstartare

Nångon mer än jag som känner ångest över att flytta till den ort jag ska studera i till sommaren? Någon som varit nervös över det som har gjort det? Hur gick det?

Känns som om alla på UM bor i antingen GBG eller Sthlm, så ni kanske inte har behövt flytta för att sudera?


   
Citera

Känner ångest över att jag aldrig lyckas komma bort från stan. Skulle se det som en befrielse att flytta för att börja plugga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Känner ångest över att jag aldrig lyckas komma bort från stan. Skulle se det som en befrielse att flytta för att börja plugga.

Varför inte flytta då?? 😮

Är det bara jag som inte vill flytta? [sad]


   
SvaraCitera

Jag var överlycklig när jag äntligen kunde flytta [crazy]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Varför inte flytta då?? 😮

Är för dålig för att få börja plugga och ingen vill ha mig som anställd, så de går inte [sad]
Annars hade jag stuckit härifrån för länge sedan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Är för dålig för att få börja plugga och ingen vill ha mig som anställd, så de går inte

Okay, så du ligger bara hemma o softar nu för tiden eller?


   
SvaraCitera

det var skönt att flytta
men staden jag valde att flytta till sög balle
vart ska du flytta?


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

ay, så du ligger bara hemma o softar nu för tiden eller?

Nääae, eller lite gör allt föra att slippa va hemma men det är svårt, kan ju inte göra mycket mer än söka jobb, träna och rasta kameran.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

vart ska du flytta?

Linköping eller Blekinge antagligen, not sure ännu.

OF 5:

Nääae, eller lite gör allt föra att slippa va hemma men det är svårt, kan ju inte göra mycket mer än söka jobb, träna och rasta kameran.

Låter rätt surt du :/


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Låter rätt surt du :/

Det är ganska nedbrytande utan att ta i.
Men det finns väll någon mening med det.


   
SvaraCitera

Nej, jag längtar något vanskligt till den dag jag kan flytta härifrån.


   
SvaraCitera
Åtta

lazertits:

det var skönt att flytta
men staden jag valde att flytta till sög balle


   
SvaraCitera

Lär flytta så småningom, då jag bor i en stad i norra Norrland. Känns lite tråkigt. Kommer sakna det lite. Fast bara lite.


   
SvaraCitera

Har flyttat till studier, det suger just nu då jag inte har några i min klass jag naturligt klickat med och känner ingen här. Bor lyckligtvis bara en dryg timme hemifrån med tåg så det är möjligt att träffa gamla vänner utan allt för mycket tidsspill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Har flyttat till studier, det suger just nu då jag inte har några i min klass jag naturligt klickat med och känner ingen här. Bor lyckligtvis bara en dryg timme hemifrån med tåg så det är möjligt att träffa gamla vänner utan allt för mycket tidsspill.

You see! Det är lite sånt jag är orolig över. Allting börjar om liksom, man känner ingen, man vet inte var något finns, man är så vilsen där bara! Flyttade du dit i sommar? Hur är det nu?


   
SvaraCitera