Aviseringar
Rensa alla

Ååh kommer inte ens på nån rubrik >.<


Ämnesstartare

Vet inte hur jag ska börja. Men iaf, jag har gillat en kille hur länge som helst,säkert 2-3 år och vi har som alltid varit bra kompisar, men så för ungefär 3 månader sen så sov jag och en kompis över hon han och det blev som så att jag sov med han. Efter det började vi sova över hos varandra och de, men efter ungefär en vecka så blev han sur på mig för att jag missförstod en sak han sa, så jag bad om ursäkt, men han började dissa mig och sa senare att han inte tyckte om mig längre på det sättet och sa förlåt.

Det gick några veckor och han började skriva med mig på msn igen och smsa, och vi snackade som vanligt. Sen kanske en vecka före nyår så började han klaga en massa på mina kompisar och jag försvarade ju dom såklart,då bad han mig dra åt helvete. Då pratade vi inte nå mer, men sen på nyårsdagen hörde jag att han råkat illa ut på nyår, så jag började skriva till han igen och frågade hur han mådde och så vidare.

Så då frågade han sen om vi inte kunde se en film någon dag och jag sa ja varför inte?

Sen när det gått en vecka utan att vi pratat om det började jag märka att han började ha en massa bortförklaringar när jag frågade om han villa hitta på något. Sen gick det någon vecka och jag sa att jag inte är dum i huvet och att jag faktiskt fattar att han undviker mig och så frågade om han helt enkelt inte gillar mig eller om det är något som stör. Och då sa han att det är något som stör och han sa att det var för att han varit så elak tidigare mot mig [tard]

Sen ytterligare någon vecka så frågade han om han fick sova hos mig och jag sa okej. Sen den dagen när han skulle sova över sa han att han hade ångrat sig, att det bara var dumt mot mig. Och jag sa att jag visste att han skulle göra så igen. Jag blev så jävla arg på han,hur han kunde behandla mig så fast vi varit vänner så länge.

Ja nu för ungefär 1 vecka sen kollade vi film hos mig och vi började umgås igen och jag kände verkligen att jag började tycka om han riktigt mycket om jag kände att han tyckte samma sak om mig. Men så nu igår började han dryga mot mig och han gör det ännu. Jag orkar bara inte med att vara ledsen hela tiden men samtidigt är jag inte envis nog att hålla mig borta från honom. Eftersom att det är den första killen jag verkligen tycker om är jag så rädd att inte känna samma sak igen, och varken han eller jag har varit tillsammans med någon förrut.
Jag vet inte ens vad jag vill få fram av den här tråden..ville bara skriva av mig.
Men kan någon ge något bra tips på hur man kan strunta i någon?
Det känns som omöjligt..


   
Citera
Ämnesstartare

vilken skitunge[n]
tyvärr går det inte att styra sina känslor[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vilken skitunge
tyvärr går det inte att styra sina känslor

ja han är en skitunge [cry]


   
SvaraCitera

Man kan ju alltid försöka övertyga sig själv, om man verkligen vill så går det. Alltså inget "ååh, men han är ju så gullig" - han var dum, och du är förbannad![mad]

Fokusera på hans dåliga sidor.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

Man kan ju alltid försöka övertyga sig själv, om man verkligen vill så går det. Alltså inget "ååh, men han är ju så gullig" - han var dum, och du är förbannad!

vet >.< men jobbigt när man varit så bra kompisar också :/


   
SvaraCitera

uuurk:

vet >.< men jobbigt när man varit så bra kompisar också :/

Det var ju så du inte skulle tänka![mad]

Men som sagt, vill du verkligen så går det. Hata honom tills du inte orkar längre och glömmer bort det.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

Det var ju så du inte skulle tänka!

Men som sagt, vill du verkligen så går det. Hata honom tills du inte orkar längre och glömmer bort det.

hah tack 🙂 hata kan jag nog,känner redan hur jag håller på att spricka av ilska [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar löjligt dryg och jobbig. Ignorera och gör något annat istället.


   
SvaraCitera

uuurk:

känner redan hur jag håller på att spricka av ilska

That's the spirit! Keep it up!

Kom ihåg att fokusera på hans dåliga sidor.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

That's the spirit! Keep it up!

Kom ihåg att fokusera på hans dåliga sidor.

ska försöka me de [smile]


   
SvaraCitera

Du kan ju börja med att ta bort han från msn om du har han där samt inte svara när eller om han ringer. Försök bara göra saker så att du kommer på andra tankar.. umgås med vännerna osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uuurk:

Men kan någon ge något bra tips på hur man kan strunta i någon?

skicka ett sms i stil med "Din dryga fitta!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slå sönder hans kronjuveler.


   
SvaraCitera

sån jävla kille asså! Han är inte alls bra.. Men vet ju att man har svårt att släppa någon när man e kär.. Är också kär i en dålig kille, som utnyttjat mig rejält o nu ser han mig som en vän sa han igår.. inte alls kul att höra o jag vet ärligt talat inte heller hur man ska komma över någon.. Försöker att tänka på att d e bäst så för min egen skull iochme att han e kass, tänker på hur han betett sig o bara d får mig o hata honom.. Sen radera jag hans nr.. funderar på att radera face o msn osså för d ger ju mig inget men samtidigt känns d drastiskt o han kommer ju bara fatta ännu mer.. jag vet inte hur man ska lösa d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Silverspine:

Du kan ju börja med att ta bort han från msn om du har han där samt inte svara när eller om han ringer. Försök bara göra saker så att du kommer på andra tankar.. umgås med vännerna osv

har tagit bort han mobilnummer iaf [bigsmile] men jag kan de men ändå..


   
SvaraCitera