Aviseringar
Rensa alla

Aboriginerna borde dö ut. Vem behöver dom?


Ämnesstartare

Vad vill jag ha sagt med rubriken? Självklart menar jag inte vad jag skrivit där. Däremot så är det vanligt bland många, speciellt vänstern, att säga att det inte "spelar någon roll" om den vita rasen blandas och dör ut.

Frågeställningar:

1. Anser ni att etnisk mångfald är viktigt?

2. Hur bevarar man mångfalden bland olika djurarter?

3. Fria kommentarer.


   
Citera
Ämnesstartare

Det kvittar väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killen i videon är en skam för den vita rasen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeHeavy:

1. Anser ni att etnisk mångfald är viktigt?2. Hur bevarar man mångfalden bland olika djurarter?
3. Fria kommentarer.

1 nej

2 det sköter sig självt.

3. Du verkar riktigt dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den vita rasen har onekligen bidragit mest till mänskligheten. Mongolider må ha den absolut bäst genomsnittlige intelligensen här i världen. Men vita har den absolut mest spridda kunskapen. Alltså höga toppar och djupa bottnar. Det var en hel del exempel han lyckades trycka ur sig. Inte den bästa, men en helt klart godkänd Video.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker han verkar lätt utvecklingsstörd på något sätt[sad]


   
SvaraCitera
time
 time

Ganthuc:

Den vita rasen har onekligen bidragit mest till mänskligheten.

Kaffet du dricker, sifforna du räknar med, schackspelet du spelar, tvålen du tvättar dig med, den destillerade spriten du dricker, narkosen du får under operation och verktygen de opererar dig med och trädgården du vandrar i... den vita mannens påhitt, ja eller nej?

Hint: Svaret är nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Den vita rasen har onekligen bidragit mest till mänskligheten.

Te x var det vi som satt och petade på döda fiskar medans egyptierna byggde pyramider.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Te x var det vi som satt och petade på döda fiskar medans egyptierna byggde pyramider.

Egypterna är också vita, kaukasoider.

timeisrunningout:

den vita mannens påhitt, ja eller nej?

Det mesta du radar upp är också vita uppfinningar, rentav allihop vad jag kan se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Egypterna är också vita, kaukasoider.

Vi är alla rätt så vita egentligen. Men jag snackar om "vi" såsom i oss ariska renblodiga ubermench.


   
SvaraCitera
time
 time

Ganthuc:

Det mesta du radar upp är också vita uppfinningar, rentav allihop vad jag kan se.

Det jag radade upp är alla uppfinningar och idéer som härstammar från Asien.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Det jag radade upp är alla uppfinningar och idéer som härstammar från Asien.

Kaffet, spriten och vår sifferäkningen är muslimska uppfinningar. Trädgården lär väl komma från Babylo​​nien. Schackspelet var indiskt, och simpla operationer kunde man utföra i Babylonien det med, likaså läkekonsten överlag. kirurgi ska dock ett folk som inka-indianerna vara först med. Nu täckte jag in det mesta.


   
SvaraCitera
time
 time

Ganthuc:

Kaffet, spriten och vår sifferäkningen är muslimska uppfinningar.

Ja. Muslimska uppfinningar. Asien. Trodde du att muslimerna hade en egen världsdel som heter Mellanöstern?

Ganthuc:

kirurgi

Det jag sa var

timeisrunningout:

narkosen

timeisrunningout:

och verktyg

...inte konceptet i sig.


   
SvaraCitera
time
 time

Ganthuc:

Babylo​​nien

Och vad heter Babylonien idag? Står ju till och med med helt normalstora bokstäver i länken du bifogade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Och vad heter Babylonien idag? Står ju till och med med helt normalstora bokstäver i länken du bifogade...

Fast han snackar ras, inte plats. Vilket betyder att han kan säga lite vad som helst utan att backa upp något med något.


   
SvaraCitera