Aviseringar
Rensa alla

Abort under tvång!


Ämnesstartare

shatter:

what can I say, jag är inspirerande Blink men nä, det har han varit länge tycker jag 🙂

Hahaha, vadå ta åt sig all ära Mycket glad Nä, men det kan du ha rätt till också 😉

shatter: hon är 21 idag

Jo, det stämmer.


   
SvaraCitera

Tjohej: Hahaha, vadå ta åt sig all ära

hahaha, har allt märkt att du gillar mina poster på fb ;))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

hahaha, har allt märkt att du gillar mina poster på fb ;))

Jag har alltid stört mig på orättvisa behandlingar av alla de slag. Men hållit det inom mig och gjort det jag gör mest; Grubblar i min ensamhet. Det gör jag om det mesta, för det mesta. Men tack vare dig har jag fört fram det och fört diskussioner om det. Det är helt och hållet din inspiration. Och dina poster är bra sådana, och väldigt smarta ju. Jag gillar dom! 😀

Och det ska du ha tack för GladHjärta


   
SvaraCitera

Tjohej:

Jag har alltid stört mig på orättvisa behandlingar av alla de slag. Men hållit det inom mig och gjort det jag gör mest; Grubblar i min ensamhet. Det gör jag om det mesta, för det mesta. Men tack vare dig har jag fört fram det och fört diskussioner om det. Det är helt och hållet din inspiration. Och dina poster är bra sådana, och väldigt smarta ju. Jag gillar dom! 😀

Och det ska du ha tack för GladHjärta

haha, nä, nu ger du mig för mkt cred Rodnar kmr helt utifrån dig själv tkr jag! 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

haha, nä, nu ger du mig för mkt cred Rodnar kmr helt utifrån dig själv tkr jag! 😀 

Hahaha, men då säger vi så här; Du har bidragit! 😀


   
SvaraCitera

Tjohej:

Hahaha, men då säger vi så här; Du har bidragit! 😀

deal Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: deal

Deal! GladHjärta


   
SvaraCitera