Aviseringar
Rensa alla

About julklappar!


Ämnesstartare

Vilka köper ni julklappar till?
Jag och mina närmaste kompisar brukar alltid köpa tillvarandra. Men alla i min familj säger att jag inte behöver köpa till dom, men det känns taskigt [shake]
Man sen är det ju så att jag har skilda föräldrar och båda har gift om sig o så. så jag har "dubbelt" av allt om ni fattar... så det blir mycket pengar om jag ska köpa till alla.


   
Citera
Ämnesstartare

Katten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TOBBISH (SAMBO)
MAMMA + HENNES MAN
PAPPA
SYSTER
FARFAR
MORMOR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pojkvän, föräldrar, syster och ibland typ två av mina vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag köper oftast till min mamma, pappa, syster, bror, farbröder, en av mina kusiner om jag hitar nå som jag tycker pasar till henne. sen köper jag till mina väner om vi inte har komit överäns om att inte ge varandra några julklappar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar inte köpa till någon alls
men det är lite pga att jag inte har haft pengar etc
nu har jag mer pengar, så kanske köper till mamma och pappa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köper till mami, papi och söta lillebror. Beror lite på vilka vi fyrar jul med också. Kanske till en vän också.

Men jag försöker komma på personliga saker. Inte typ en elvisp, bara för att ha något att ge.

Edit: Vem är så fail att man stavar jul med h? [sad]


   
SvaraCitera

min mamma, mina syskon, mina morföräldrar, min morbror, min pojkvän, mina bästisar.

Har ganska många att ge julklappar till. Men tycker att det är rätt roligt.


   
SvaraCitera

jag köper en himla massa eftersom vi brukar fira med ganska många och då känns det taskigt att hoppa över någon eftersom jag får paket av dom + att jag har 6 nära vänner jag köper till så det blir en hel del...

stereo total:

Men tycker att det är rätt roligt.

Om jag har pengar dvs.
Annars knippsar jag ihop ett armband av gamla kedjor jag har hemma, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte förövrigt att det stod: "Abort-julklappar".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köper inte julklappar


   
SvaraCitera
time
 time

Till pojkvän+nära vänner. Familjen brukar få stuff jag knåpat ihop själv (t ex mamma fick en korg med vin, choklad och en sjal förra året).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till mamma, pappa, syster, bror, min brors flickvän och till en av mina närmsta vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till min familj, mor- och farföräldrar samt ett par vänner.

Jag köper sällan julklappar, men brukar istället måla, sy, skriva dikter, knåpa ihop smycken m.m.[cute]


   
SvaraCitera